ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Saturday, July 11, 2009

Συνεργάτες και σαμπάνιες

Επιτέλους μετά απο δίμηνη περιπλάνηση επέστρεψα στην κόχη μου, στο ήρεμο καταπράσινο Μόντρεαλ της αναδίπλωσής μου. Μαζί φέρνω πολλά νέα, που θα τα αποθέσω άναρχα και με κατάταξη συναισθηματικής προτεραιότητας στη μπλογκογειτονιά.

Ομως ανάμεσα στα σημαντικά, μου προέκυψαν δύο καινούριες συνεργασίες, που θεωρώ πολύτιμες. Υπέγραψα με τις εκδόσεις Ψυχογιός το νέο μου μυθιστόρημα με τίτλο «Για την Αγάπη των Αλλων», που αναμένεται να κυκλοφορήσει τέλος Οκτωβρίου.

Πρόκειται για ένα δωρικό, γραμμικό μυθιστόρημα που ξετυλίγεται στη μακρινή Νίσσυρο με φόντο το αμείλικτο Αιγαίο. Είναι μια ιστορία έρωτα και απογοήτευσης, μια αφαιρετική μυθοπλασία στηριγμένη σε πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα με αρχετυπικά στοιχεία δράματος. Αλλωστε, αυτά είναι τα διαβάσματά μου, αυτά καταθέτω.

Επίσης, υπέγραψα με τον πολύπλευρο, μαγικό συνθέτη Δημήτρη Κατή συμβόλαιο για τη μουσική σύνθεση της παιδικής όπερας «Ο Πόλ και η Λάρα στη Μύκονο. Δυό πολικές Αρκούδες στο Αιγαίο». Πρόκειται για ένα λιμπρέτο , που έγραψα με επίκεντρο τη διάδραση ανάμεσα στους δύο κόσμους μου, τη δύση μου και την ανατολή μου.

Ο ταλαντούχος Δημήτρης Κατής θα γράψει τη μουσική, ο τενόρος Δημήτρης Ηλίας και η σοπράνο Μαρία Διαμαντή μαζί με την παιδική χορωδία των ελληνόφωνων σχολείων «Σωκράτης» και «Δημοσθένης» του Μόντρεαλ θα ερμηνεύσουν τραγούδια του έργου, ενώ η παραγωγή θα γίνει στην Αθήνα και το Μόντρεαλ.

Ανυπομονώ να δώ τούτο το έργο να ξετυλίγεται σε εικόνες και μουσικές!

Ανυπομονώ να αγγίξω και το νέο μυθιστόρημα «Για την Αγάπη των Αλλων», του οποίου τα εξώφυλλα θα θέσει σε ψηφοφορία τόσο ο εκδοτικός οίκος Ψυχογιός όσο και τον μπλογκάκι μου!

Καλώς σας βρήκα αγαπημένοι! Καλό καυτό καλοκαίρι εκεί στην πατρίδα του καύσωνα!

Ιουστίνη Φραγκούλη


Στο σαλόνι των υπογραφών με τα ποτήρια γεμάτα σαμπάνια υπογράφηκε το συμβόλαιο του υπο έκδοση μυθιστορήματος , το οποίο θα έχει τίτλο "Για την Αγάπη των Αλλων". Αριστερόθεν η κεφαλή του εκδοτικού Αγγέλα Σωτηρίου, η διευθύντρια καλλιτεχνικού Χρυσούλα Μπουκουβάλα, η αλεπού του μάρκετινγκ Κλειώ Ζαχαριάδη, υπογράφουσα, η Πέννυ Ψυχογιού και η διευθύντρια λογιστηρίου Σωτηρία Καράμπελα
Καλοτάξιδο με σαμπάνιες και ίδια πρόσωπα προστεθέντος μόνο του προέδρου της εταιρείας και φίλου Θάνου Ψυχογιού

" Ο Πόλ και η Λάρα στη Μύκονο, Δυό Πολικές αρκούδες στο Αιγαίο" τώρα οδεύουν στο στούντιο του μεγάλου επικού συνθέτη Δημήτρη Κατή. Στη φωτό εν ώρα υπογραφής του συμβολαίου με τις σαμπάνιες στα χέρια.

Ο Δημήτρης Κατής και η αφεντιά μου συμφωνήσαμε για ένα έργο, παιδική όπερα με τζάζ στοιχεία, που θα γεφυρώσει την Ελλάδα και τον Καναδά.
Την ώρα που πέφτουν οι υπογραφές φοβάμαι και περιμένω με την καρδιά γεμάτη όνειρα

28 comments:

Φωτεινή S said...

Καλώς όρισες στο σπιτάκι σου, Ιουστίνη μου!
Τις θερμότερες ευχές μου για τις νέες σου συνεργασίες.
Καλοτάξιδα να είναι πάντα τα έργα σου.
Φιλιά καυτά από ένα "ζεστό", μα πολύ ζεστό, Ρέθυμνο!

La Gigi said...

Καλοτάξιδα και τα δυο!! έχω μπερδευτεί όμως γιατί νόμιζα ότι ο τίτλος του μυθιστορήματος ήταν άλλος, όχι? ή ετοιμάζεις κι άλλο? ή άλλαξε στην πορεία?
τον Πολ και τη Λάρα τους περιμένω τόοοοσοοο καιρό και μαζί με εμένα και τα παιδάκια όλων των φίλων μου, ήρθε η ώρα λοιπόν!!!
σε φιλώ

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Φωτεινούλα,
Σε ευχαριστώ για τα καλωσορίσματα και για τις καλοπροαίρετες ευχές σου. Πολύ χαίρομαι που επ΄στρεψα στη δροσιά του τόπου μου.
Ακόμη και η Αθήνα ήταν καυτή και υγρή, ο πιο δύσκολος και αποπνικτικός συνδυασμός.
Πάντως, εσύ να βουτάς στης Κρήτης τα νερά και για πάρτη μου!
Καλή συνέχεια καλοκαιριού

Justine's Blog said...

Μικρό μου Μελισσάκι,
Μη μπερδεύεσαι. Ο άλλος ήταν τίτλος εργασίας, αυτός είναι ο πραγματικός τίτλος του έργου. Καταλήξαμε μετα απο πολλές διαβουλεύσεις και πιστεύω πως είναι απροπό.
Οσο για τον Πόλ και τη Λάρα, ειναι οι καλύτεροι φίλοι μου.
Φιλάκια δροσιά μου

alef said...

Αυτά είναι νέα, υπέροχα! Και τι όμορφοι και αστραφτερά καλωσυνάτοι όλοι σας! Ιουστινάκι μου σου εύχομαι κάθε επιτυχία! Και περιμένω και τα δυο,ανυπόνομα!
Φιλιά σε σένα πολλά και στους άντρες της ζωής σου!

Αστοριανή said...

Ιουστίνη μου! Τι θαυμάσια νέα!
Χαλάλι οι μέρες που έλειψες,
κι οι απολαβές,
πάντα καρπερές,
από την Πατρίδα!
Με τις ανάλαφρες αποσκευές σου, τώρα,
συγχαρητήρια!
ναί, να σε χαίρονται οι... άνδρες της καρδιάς σου, μαζί μας.
Υιώτα,
αστοριανή,
ΝΥ

Μηθυμναίος said...

Το ταξίδι των διακοπών στον τόπο μου, η σύνδεση που δεν είχα τόσο καιρό με απομάκρυναν κάπως... Μα να που διαβάζω χαρμόσυνα νέα σου και συμμερίζομαι τη χαρά σου, ευχόμενος όλα να έχουν την επιτυχία των προηγούμενων πονημάτων σου.
Και θα την έχουν!!! Το αξίζεις!

Να περνάς κι εκεί στο Μόντρεαλ τόσο όμορφα όπως πέρασες όλο αυτό τον καιρό εδώ.

Με τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου!

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Αλεφίνα, Ελαφίνα,
Πόσο μου λείπει κιόλας ο ίσκιος σου. Σε ευχαριστώ για τις ευχές, που ελπίζω να φτάσουν μέχρι τον ουρανό.
Ξέρεις πως ό,τι γράφω, το γράφω απο καρδιάς όπως και σύ. Αυτό είναι η μαγεία, που δεν μπορεί να μας την πάρει κανείς.
Φιλιά απο τους άντρες μου

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Γιώτα,
Αλαφρωμένη γύρισα πίσω καθώς άφησα τα έργα μου στα καλύτερα χέρια, σ΄ανθρώπους με τους οποίους έχω αγαπητική σχέση. Ξέρεις, παρα τα χρόνια της απουσίας απο τον οίκο Ψυχογιό, πάντα διατηρούσα με όλους μια ζεστή φιλία.
Και τώρα που ξαναγύρισα σπίτι μου, νιώθω αυτή τη γλυκειά ζεστασιά της οικειότητας. Ανεκτίμητο συναίσθημα.
Καλώς σας βρήκα εδω στην ηρεμία της βορειοαμερικάνικης συνθήκης.
Θα τα λέμε

Justine's Blog said...

Αγαπημένε Στράτο,
Πολύ μας έλειψες απο τις μικρές χαρές μας. Στο σπίτι είχαμε τον Παντελή, το Νώε , την υπέροχη Νέλλη, τον Ακρίτα και μοιραστήκαμε στιγμές απίστευτες , ιστορικές.
Νάσαι καλά με την Αλεξάνδρα σου στον τόπο σου και να μας σκέφτεσαι.
Να περνάτε υπέροχα λουόεμνοι στο φώς της Σαπφούς ή του Μυριβήλλη!
Σε ευχαριστω για τις ευχές σου

Eva Stamou said...

Συγχαρητήρια Ιουστίνη για τις νέες συνεργασίες σου! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα!

Penelope said...

Καλα Ιουστινάκη σχίζεις λεμε!Καλή επιτυχία σε ολα λέμε! Πολλά φιλιά και δροσερά χχχ
Penelope

Justine's Blog said...

Εύα αγαπημένη μου,
Ευχαριστώ για τις ευχές. Αντεύχομαι και σε σένα καλή επιτυχία στο νέο σου βιβλίο, που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το δικό μου.
Καλοτάξιδα να είναι τα μωρά μας!
Φιλιά απο το καταπράσινο , δροσερό, μαγικό Μόντρεαλ

Justine's Blog said...

Ντία καλή μου,
Σε ευχαριστώ και αντεύχομαι γρήγορα στο δικό σου νιού μπέιμπι. Είδες πόσο ωραία είναι η δροσιά όταν έχεις βουτηχτεί στους καύσωνες;;;
Κι εγώ μια απο τα ίδια ζώ και γουστάρω που κουλάρω

La Gigi said...

το 2 σκίζει βλέπω!!
φιλάκια

Μηθυμναίος said...

Ιουστινάκι ψήφισα το εξώφυλλο Νο.2 και βλέποντας στη συνέχεια το αποτέλεσμα θα συμφωνίσω χρησιμοποιώντας τον ρήμα "σκίζει" της Μελισσούλας.

La Gigi said...

Ιουστινάκι μου ήρθα ξανά επειδή το πρωί βιαζόμουν να έρθω στο γραφείο και δεν τα είπα όλα. Τώρα που έχω λίγο χρόνο σου λέω ότι σε βρίσκω πολύ διαδραστική και μου άρεσε η ιδέα της ψηφοφορίας στο μπλογκ :)Βέβαια, δεν ξέρω ποιος έχει ψηφίσει, αλλά εμάς ως Έλληνες νομίζω μας συνεπαίρνει το γαλάζιο των θαλασσών μας γι' αυτό και προτιμούμε το 2.
φιλάκια πολλά

Justine's Blog said...

Μελισσάκι μου,
Εσύ σκίζεις με την οπτική σου. Χαίρομαι που αυτό το γαλάζιο δίνει την αίσθηση του τόπου και σου αρέσει.
Εγώ πίστευα στα πιο σεμνά εξώφυλλα με σέπια, αλλά η θάλασσα είναι τελικά ακαταμάχητη.
Φιλιά σου πρωινά

Justine's Blog said...

Στράτο αγαπημένε,
Σκίζει το 2; Ε! λοιπόν μ΄αυτό θα πάμε που λέει η καρδούλα σας και το ένστικτο του εκδοτικού οίκου.
Χίλια γλυκά φιλιά

Αστοριανή said...

Άντε, λοιπόν, το...#2 (...για να γίνει # ΟΝΕ)
Όμως, εμένα το "άλλο" μ' ενδιαφέρει, διότι μου έφερε γεύσεις από το δικό μου μουσικόδραμα(πάνω από 15 χρόνια) το "γελωτοποιός από σόι"
το οποίο είχε κανονική παράσταση και με μεγάλη επιτυχία...

Ανυπομονώ κι εύχομαι τα καλύτερα!
Καλώς ήλθες, λοιπόν, και θα τα λέμε...
Δική σου,
Υιώτα
Αστοριανή,
ΝΥ

katrine said...

Αγαπητή bonita καλημέρα.
Συγχαρητήρια για τη σκέψη της παιδικής όπερας!!
Ό,τι καλύτερο και καλή επιτυχία.

Η αγάπη και η με οποιοδήποτε τρόπο, προσέγγιση στα παιδιά πάντα με συγκινούσε.
Καλή συνέχεια καλοκαιριού Justine.

ps: Ψήφισα 1 διότι το δείλι στη πατρίδα έχει άλλο χρώμα.

Justine's Blog said...

Α! Γιώτα μου,
η παιδική όπερα έχει τη χάρη της γιατί πρωταγωνιστές είναι δύο πολικές αρκούδες!
Θα έχει πολύ γέλιο!
Φιλάκια απο το βορρά

Justine's Blog said...

Α! Γιώτα μου,
η παιδική όπερα έχει τη χάρη της γιατί πρωταγωνιστές είναι δύο πολικές αρκούδες!
Θα έχει πολύ γέλιο!
Φιλάκια απο το βορρά

Justine's Blog said...

Κατρίν ευαίσθητη,
Σε έχασα κι εσένα που πήγες στο Φλοράλ για τη Ντία-Πηνελόπη. Τί κρίμα! Ημουν ενάμισυ μήνα στην Ελλάδα και δεν έκανα τίποτε παραγωγικό σε ανθρώπινες σχέσεις. Μόνο σε δουλειά.
Συμφωνώ με τα χρώματα του διλεινού κι εγώ σ΄αυτά κλίνω!
Χαιετίσματα απο τον καταπράσινο βορρά μας

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Καλώς μας ήρθες Ιουστίνη γλυκιά και ξέρεις οτι όταν μου είπες στην Θεσσαλονίκη οτι θα πήγαινες το βιβλίο αλλού, στνεαχωρήθηκα! Να όμως που τελικά, πήρες την σωστή απόφαση! Μαζί λοιπόν στις εκδόσεις Ψυχογιός, καλοτάξιδο το βιβλίο σου που ανυπομονώ να διαβάσω και καλή επιτυχία και στο άλλο σου πόνημα! Χίλια φιλιά γλυκό κορίτσι!

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Λένα,
Σε είχα στην κουβέντα μου χθές εδώ στο μακρινό Μόντρεαλ. Δεν καταφέραμε να τα ξαναπούμε γιατί ήμουν σβουρίτσα στην Αθήνα-Λευκάδα-Ρόδο. Μια διαρκής τρεχάλα.
Ναι στη Θεσσαλονίκη είχα σχεδόν αποφασίσει αλλοιώς, αλλά το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον. Ο Ψυχογιός είναι οικογένεια, αυτό είναι πάνω απο όλα.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές.
Πολλα φιλιά

δεσποιναριον said...

Ιουστινακιον το επιστρεψαν καλη σου μερα. Σου γραφω απο τον αιγιαλο των Αγιων Αποστολων. 41 βαθμους εχει εξω σημερα .. θα σταφιδιασω!! Διαβαζω την αναρτηση σου και ευχομαι παντα επιτυχιες και οι σαμπανιες να ρεουν συνεχεια. Φιλακια.

Justine's Blog said...

Αγαπημένο Δεσπινιώ,
Ωραία δροσίζεσαι εσύ με τα μπυρόνια υπο τον κάυσωνα. Και οι σαμπάνιες ρέουν αφθονες και θα ρέουν, γιατί η καριδά είναι καλοπροαίρετη και αγαθή, σαν το χρυσόρροο υγρό.
Ηθελα νσ σου πώ πόσο κουκλί είσαι με τη σφηγκοφωλιά σου!
Καλές βουτιές!