ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Tuesday, September 6, 2011

Ερωτας στην Ομίχλη, 20 Σεπτεμβρίου στα βιβλιοπωλεία



Ενα καινούριο μυθιστόρημα προστέθηκε στη ζωή μου, αφού πέρασε τις γνωστές διαδικασίες, της σύλληψης, της κύησης και τώρα της εξόδου. Περί τις 20 Σεπτεμβρίου ο «Ερωτας στην Ομίχλη» θα βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία κι εγώ θα αγωνιώ γιά το ταξίδι του.

Πρόκειται γιά ένα μυθιστόρημα με βαθειά ανθρώπινους χαρακτήρες, βασισμένο στην αληθινή ιστορία μιας κυρίας , που μου το αφηγήθηκε με μεγάλη συγκίνηση, πιστεύοντας πως θα μπορούσα να ζωντανέψω την κορυφαία και μαζί τραγικότερη καμπή  της ζωής της.

Δεν θα προχωρήσω περισσότερο, καθώς θα αφήσω τον πρόλογο να δώσει το στίγμα.

Ερχομαι στην Ελλάδα και θα προσπαθήσω να βρεθώ με ανθρώπους που αγαπώ και αγαπούν να με διαβάζουν.Είναι η πιό ανταποδοτική στιγμή της συγγραφής, η διάδραση με τους αγαπημένους φίλους που ξεκίνησαν απο αναγνώστες κι έφτασαν μέχρι την καρδιά και το μυαλό μου.

Καλή αντάμωση στην πατρίδα, καλή πατρίδα αγαπημένες και αγαπημένοι μου...

Ιουστίνη



Πρόλογος

Ξεκίνησα να γράφω αυτό το μυθιστόρημα με βαρύ αίσθημα ευθύνης απέναντι στο πρόσωπο που μου αφηγήθηκε την ιστορία και που θέλησε να κρατήσω την ανωνυμία του.

Πρόκειται για τη διάδραση ενός ολάκερου χωριού, όπως τη βίωσε η πρωταγωνίστρα, μια δασκάλα που έφτασε απο την Θεσσαλονίκη με όνειρα να εργασθεί στο ορεινό χωριό για να μεταδώσει τη γνώση της στα παιδιά ενός επαρχιακού σχολείου της Ελλάδας στα χρόνια του 70.

Η καχυποψία των κατοίκων για το καινούριο πρόσωπο, που έφερνε νέα ήθη και προτάσεις στον πεπερασμένο τους χώρο αλλά και η ανάγκη των γυναικών να ταυτισθούν με τη δασκάλα, έφερε ανατροπή των ισορροπιών στη μικρή κοινωνία που πάλευε να σταθεί ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν υπό τις συνθήκες της καταπιεσμένης και επαναλαμβανόμενης καθημερινότητας.

Τα καλά κρυμμένα μυστικά των χωρικών, που είχαν μια σχέση σχεδόν καρμική με την απώλεια, η προσπάθεια της ηρωίδας να ακροβατήσει ανάμεσα στην πρόθεσή της να μεταλαμπαδεύσει την παιδεία αλλά και να επιβιώσει ανάμεσα στις τόσες βαριές σκιές της κλειστής κοινωνίας, αποτελούν το φόντο του μυθιστορήματος.

Και μέσα σ΄αυτό το δύσβατο πλέγμα γεννιέται ένας έρωτας, που είναι καταδικασμένος να χαθεί, όπως χάνονται οι άνθρωποι σε τούτο τον παράξενο τόπο. Η Αμαλία αγωνίζεται να λύσει τα δεσμά που φυλακίζουν την αγάπη επιβαρύνοντάς την με πολλαπολές σκιές.

Τα τσακάλια ουρλιάζουν στο βουνό τις νύχτες. Κι εκείνη ακροπατεί στο φεγγαρόφωτο τρέμοντας απο φόβο στα φυλλοκάρδια της, με πρόθεση να ξορκίσει τη μοίρα των αλύτρωτων. Γιατί τούτο το χωριό κατοικείται απο πλάσματα που είναι σημαδεμένα απο μια μοίρα παράξενη κι αιρετική.

Μα, η Αμαλία πιστεύει πως η αγάπη νικάει όλες τις συμφορές. Αθώα κι άμαθη προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στη δική της αισιοδοξία και την αναποδραστη αλήθεια.

Η ζωή της είναι μια ασυνηθιστη πορεία προς το άγνωστο. Κι όμως η νεοδιόριστη δασκάλα πιστεύει με σθένος πως μετά τη σταύρωση έρχεται εκείνη η πολυπόθητη ανάσταση! Με αυτό τον προσωπικό μύθο , απορροια της χριστιανικής παιδείας της, αγωνίζεται σιωπηρά για να βρεί το μονοπάτι στο σκοτάδι.

Τούτη η ιστορία της Αμαλίας με έφερε αντιμέτωπη με την πολυπλοκότητα της ζωής και την πάλη των λίγων, που είναι οι εκλεκτοί αλύτρωτοι της φύσης. Μέσα απο την αφήγησή της μπήκα στο ταξίδι μιας κοινωνίας που δεν τη γνώριζα και που την ανακάλυψα σιγά-σιγά.

Οσα με τρόμαζαν για τους ανθρώπους εξανεμίσθηκαν με μιας. Η Αμαλία με έκανε μέρος της προσωπικής της εμπειρίας, φορτώνοντας την αποσκευή της ζωής μου με αμφιλεγόμενα αισθήματα αλλά και μ΄ένα απρόσμενο σθένος για τις απρόβλεπτες στροφές πέρα απο την ευθεία της πλατειάς λεωφόρου!

Ευχαριστώ την Αμαλία για τον πλούτο που πρόσθεσε στην ύπαρξή μου και ελπίζω να μην πρόδωσα την λεπτεπίλεπτη αλήθεια της ούτε γιά μια στιγμή!!!

40 comments:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

πολυταξιδο και καλοταξιδο να ειναι.Καλη επιτυχια να εχεις.

"ζαχαρούλα.." said...

από τον πρόλογο θεωρώ δεδομένη την επιτυχία!!! εμένα πάντως με κέρδισε....

καλή επιστροφή!!!!!

καλά ταξίδια...........

Justine's Blog said...

Ευχαριστώ Σκρουτζάκο μου,
Ελπίζω να σε δώ στη Θεσσαλονίκη. Θα γράψω λεπτομέρειες γιά τις παρουσιάσεις.

Justine's Blog said...

Ζαχαρούλα μου,
Σ΄ευχαριστω γιά τον ενθουσιασμό σου . Ελπίζω το βιβλίο να σε κερδίσει. Περιμένω να μάθω όταν το διαβάσεις.
Αν βρεθείς στις 5 Οκτωβρίου στην Αθήνα, έλα στην παρουσίαση. Θα χαρώ να σε γνωρίσω από κοντά.
Ιουστίνη

pylaros said...

Καλοτάξιδο το καινούργιο σου βιβλίο αγαπητή μου Ιουστίνη,

Εύχομαι κάποτε να φθάσει κι έως εδώ Ν.Υ. για να το απολαύσω...

Καλό σου ταξίδι, εγώ προ εβδομάδος γυρισα από Ελλάδα...

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

GeoKon said...

καλή επιτυχία ναχει και θα τα πουμε στην παρουσιαση!!5/10 είπαμε? Αντε καλή αντάμωση!

Αστοριανή said...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!!!!!!!!!!!
Ιουστίνη μου,
και σε προηγούμενη ανάρτηση, όταν το είδα εκεί, δεξιά, "ανεπίσημα..."
σου ευχήθηκα,
και τώρα,
με τις θερμότερες ευχές μου!
Ειδοποίησα Φίλη, θα έλθει,
γράψε μας ΠΟΥ!
Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ
Υγ.:
το άρθρο σου,
προ ημερών στον Ε.Κ., Νέας Υόρκης,
είναι από τα καλύτερά σου!
Χαιρετισμούς και φιλιά
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

fevis said...

Πολλή και καλή επιτυχία!!!!!!

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

5 Οκτωβρίου; το έγραψα κιόλας στο ημερολόγιό μου! Καλοτάξιδο γλυκό κορίτσι! Από τον πρόλογο φαίνεται οτι κάτι πολύ καλό γεννήθηκε! Καλή αντάμωση!

Μηθυμναίος said...

Όλο και το περιμέναμε να πραγματωθεί, ε, αφού έκανε τον κύκλο των διαδικασιών (σύλληψης, κύησης, εξόδου) σίγουρα με το ταξίδι του θα ταξιδέψουν και οι αγωνίες σου!

Από καρδιάς η ευχή μου, Ιουστινάκι, να είναι καλοτάξιδο, ως συνήθως λένε, και ελπίζω να έχω επιστρέψει να ανταμωθούμε στην Αθήνα και στην παρουσίασή του.

Καλή επιτυχία και με το καλό για καινούργια γέννα…

Με της καλημέρας μου τα φιλιά!!!

La Gigi said...

ανυπομονώ!

Justine's Blog said...

Α! τυχερέ Γαβρίλη, που ήσουν στης Κεφαλονιάς τα κύματα. Πόσο ευτυχής να μπορείς να απολαμβάνεις χωρίς έγνοιες τη μικρή πατρίδα.
Θα έρθει και στη Νέα Υόρκη το βιβλίο, ελπίζω να το φέρει ο Εθνικός Κήρυκας.
Φιλί του φθινοπώρου

Justine's Blog said...

Γιώργο αγαπημένε μου,
Σε περιμένω με χαρά. Εχεις γίνει το γούρι μου!
Φιλί

Justine's Blog said...

Γιωτάκι μου γλυκό,
Σ΄ευχαριστώ για τα ενθουσιαστικά σου λόγια, είσαι υπέροχη.
Θα γράψω τις λεπτομέρειες για να έρθει η φίλη σου, την οποία θα χαρώ να γνωρίσω.
Φιλί

Justine's Blog said...

Εύη μου,
Ευχαριστώ γιά τις λευκαδίτικες ευχές σου.
Χαιρετίσματα από ένα βρεγμένο Μόντρεαλ

Justine's Blog said...

Λενάκι αγαπημένο,
Εννοείται πως σας περιμένω με το Γιώργο σου να μοιραστούμε τη βραδυά με φίλους.
Χαίρομαι που σου άρεσε εκ πρώτης αναγνώσες, εσύ είσαι η μάστερ στην αναγνώριση ένός τοπίου.

Πολλά φιλιά

Justine's Blog said...

Α! πονηρούλη,
Γι αυτό έχεις εξαφανιστεί. Λέιπεις λοιπόν στο νησί σου! Περιμένω να γυρίσεις, έρχεται φθινόπωρο και ο πολιτισμός ξυπνάει στην πόλη.
Ευχαριστώ γιά τις ευχές σου.
Την αγάπη μου στην Αλεξάνδρα. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι και τους δύο τους.

Justine's Blog said...

Κι εγώ ανυπομονώ να αναρτήσω την κριτική της΄επίσημης πρώτης!
Φιλάκια

katrine said...

Με την πρώτη ανακοίνωση είπαμε τις ευχές Justine και πάλι και πάλι θα τις ξαναπούμε!!

Η επιτυχία και το ταξίδι του είναι σίγουρη, εμείς το γνωρίζουμε πολυ καλά!

Με το καλό μπονίτα μου, με το καλό:)))))

Justine's Blog said...

Ευχαριστώ Κατρινάκι, εδώ είναι το επίσημο σαλόνι μας. Δεχόμαστε επισκέψεις, κερνάμε και φοντανάκι!
Φιλί

Eleni Tsamadou said...

Αγαπημένη Ιουστίνη, όπως όλα δείχνουν το έκανες και πάλι το θαύμα σου! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι και πως το περιμένω. Και κάτι καρμικό...η 20/9 κάτι σημαίνει για μένα ..θα σου πω από κοντά.
φιλάκια
Έλλεν

ΓΙΑΝΝΑ said...

Αγαπημενη μου Ιουστινη.Ποσο χαιρομαι που θα ξανασυναντησω την συγγραφικη σου πενα.Αν και οι φουρτουνες ειναι πολλες ειμαι σιγουρη πως το καραβακι σου θα τα καταφερει.Καλοταξιδο γλυκεια μου.Ελπιζω να τα πουμε στην παρουσιαση.

LIA said...

Γλυκιά μου Ιουστίνη,

Εύχομαι το νέο σου βιβλίο να έχει επιτυχία, να αποκτήσει πολλούς αναγνώστες, και να είσαι σίγουρη, ότι θα πάρει στην καρδιά μας, τη θέση που του αξίζει.
Ανυπομονώ να γνωρίσω τη ζωή της Αμαλίας, από την περίληψη που διάβασα, με συγκίνησε και με κέρδισε και, είμαι σίγουρη ότι διαβάζοντάς το, θα βρω κομμάτια της ζωής μου, από τη διδασκαλική μου πορεία.
Μπορεί να είναι δύσκολοι οι καιροί, αλλά οι ποιότητα δε χάνει ποτέ την αξία της, γι' αυτό, είμαι σίγουρη για την επιτυχία, του "Έρωτα στην Ομίχλη"

Καλή αντάμωση στην Αθήνα αγαπημένη μου Ιουστίνη.

Justine's Blog said...

Ελένη μου αγαπημένη,
Δεν ξέρω αν έκανα το θαύμα μου, αλλά έγραψα ένα βιβλίο απο καρδιάς, βασισμένο πάνω σε μια ανθρώπινη ιστορία. Αλλωστε, οι καθημερινές ιστορίες μας΄είναι το περίγραμμα της ζωής,
Ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά
Αγκαλίτσες

Justine's Blog said...

Γιάννα,
Θυμούμαι την διακριτική παρουσία σου στις δύο παρουσιάσεις μου και θα σε περιμένω πάλι. Να σμίξουμε έστω κι αν οι καιροί είναι χαλαιποί. Εμείς αισιόδοξες προχωρούμε κρατώντας τα ωραία.
Φιλί

Justine's Blog said...

Λία,
Πιστεύω πως ναι, θα βρείς πολλά στοιχεία στη ζωή της νεοδιόριστης δασκάλας. Ισως να αναμοχλευτούν οι μνήμες σου γλυκά και να σου φέρουν περασμένα χαμόγελα.
Ανυπομονώ να βρεθούμε

ritsa masoura said...

Με μεγαλη χαρά το περιμένω , όπως και το προηγουμενο, το οποίο μας γέμισε ( εμενα και το γιο μου) θάλασσες και θυμησσες άλλων και μας έδειξε το σκληρό τρόπο ζωής των ανθρώπων που πάντα μαλακώνει μέσα από την αγάπη...Καλοτάξιδο και το καινούργιο. θα είσαι Αθήνα στην έξοδο του στις προθήκες ή θαρθεις αργότερα ;

Justine's Blog said...

Ριτσάκι μου γλυκό, φτάνω στηννΑθήνα το Σαββατοκύριακο για να γιορτάσουμε μαζί τον ερχομό του βιβλίου. Ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια περί το προηγούμενο. Πιστεύω κι αυτό θα το αγαπήσεις. Καλή μας αντάμωση. Φιλιά στους ροκάδες

Penelope said...

Ioυστινάκη, καλή επιτυχία !!

Justine's Blog said...

Και στα δικά σου αγαπημένη μου, καλοτάξιδο να είναι. Θα έρθεις γιά προώθηση και παρουσιάσεις; Πότε με το καλό;

Penelope said...

Ισως λίγο αργότερα, πιο κοντά στα Χριστούγεννα ;)
p.s Tα χρυσόψαρα βγαίνουν στην ελληνική στεριά (όπως λέει και η φιλενάδα μας Ελένη) και ακριβώς τώρα είναι που μας χρειάζονται πιο πολύ από ποτέ !

Justine's Blog said...

Μέσα στην καρδιά της αγοράς αλόρ! Καλή επιτυχία.

Evie said...

Ιουστινη μου όπου και να σαι σου στέλλω τις πιο θερμές ευχές για το νέο σου βιβλίο.

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

Justine's Blog said...

Εύη μου γλυκειά,
Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου. Φιλιά στο Τορόντο, όπου πλέον μένει και ο Αλέξανδρος.
Την αγάπη μου από την ηλιόλουστη πατρίδα.

paramythou said...

Ιουστινάκι μου αγαπημένο,
το βλέπω ήδη το νέο βιβλίο σου να καλοταξιδεύει με ανέμους ούριους. Ελπίζω να τα πούμε οταν θα βρίσκεσαι στην πατρίδα.
καλοτάξιδο !

Justine's Blog said...

Μαίρη μου αγαπημένη,
Σου γράφω από τη Λευκάδα, ελπίζω να ταξιδέψει με ούριους ανέμους αν και μου φαίνεται πως δυσκολεύουν τα πράγματα εν Ελλαδι.
Θα τα πούμε σύντομα από κοντά

orfia said...

Ιουστινη μου καλοταξιδο, το περιμενουμε και αυτο και σενα!!!
Φιλια πολλα.

demi said...

ανυπομονω να το διαβασω...

Justine's Blog said...

Ορφια μου,
Κι εγώ περιμένω να σας δώ. Ανυπομονώ να σας σφίξω στην αγκαλιά μου!

Justine's Blog said...

Ανυπόμονη Ντίμη, έρχεται!