ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Friday, August 12, 2011

Στο Μοντρεάλ χωρίς τίς φίλες μου!

Αφιερωμένο εξαιρετικά στην Κατερίνα Κανελλοπούλου, πού έμεινε στην πόλη με αυγουστιάτικο φεγγάρι στον ουρανό!

Χθές συνέβγαλα και την τελευταία φίλη μου, που δήλωσε πιστή στο καλοκαίρι του Μοντρεάλ. Την συνόδευσα στο αεροδρόμιο καθώς πέταξε γιά τη γκλαμουριά του Παρισιού και της Κυανής Ακτής.

Ετσι έμεινα μόνη στην πόλη και πανηγυρίζω την ηρεμία της απομόνωσης. Πρόκειται γιά μιά μοναδική στιγμή της ζωής μου, όπου οι φίλες μου απουσιάζουν κι εγώ γυροφέρνω στην αστική ατμόσφαιρα με νεανικό ενθουσιασμό. Σήμερα απόλαυσα καφεδάκι στη γαλλική συνοικία και βόλτες μέχρι τελικής πτώσεως.

Απόψε θα βγώ να δώ την πανσέληνο στους ουρανούς του Μόντρεαλ και θα σκέφτομαι τους ακούσιους μόνους, που θάθελαν να βλέπουν το γέμισμα του φεγγαριού με συντροφιά.

Στο μεταξύ, πρέπει να πώ ότι οι παιδικοί φίλοι του Τέντ, οι συμμαθητές του από το γυμνάσιο έχουν παρεισφρύσει απ΄όλα τα μέρη του Καναδά και της Αμερικής, γιατί αυτό το Σαββατοκύριακο έχουν την ετήσια σύναξή τους στο εξοχικό του Μίτς. Εχουν πλάκα τα αγόρια, συναντιούνται στο παραλίμνιο σπίτι του Μιτς και ξημεροβραδιάζονται μετρώντας τα καμώματά τους τότε και τώρα.

Ανάμεσα σ΄αυτούς είναι και ο Ρίκυ Κέρλαντ,ο Εβραίος όπως σαρκαστικά αυτοαποκαλείται. Ηρθε από το δυτικό Βανκούβερ κι έφερε μαζί του το γέλιο , τη ζωντάνια, την παιδικότητά του. Εφερε και τς εντυπώσεις του από το καλοκαιρινό ταξίδι του στην Ελλάδα, όπου είχε πάει με τη γυναίκα και την κόρη του να τους δείξει πώς ξετυλιγόνταν τα εφηβικά του καλοκαίρια παρέα με τον Τέντ.

Ο ξάδερφος Ντένις και η γυναίκα του Λίλυ μας κάλεσαν σπίτι τους να μοιραστούμε τη συντροφιά του Ρίκυ. Η Λίλυ έφυγε κιόλας γιά την Ελλάδα. Ο Ντένις θα φύγει τη Δευτέρα. Εμείς θα περιμένουμε τον Αλεξ να επιστρέψει από τις τρελλές διακοπές στην πατρίδα, όπου συνοδεύτηκε από την παρέα του Μοντρεάλ.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Ο Τέντ κάποτε στην Ελλάδα με τους Μοντρεάλερς. Ο Αλεξ σήμερα στην Ελλάδα με τους Μοντρεάλερς. Ο Τέντ σήμερα στο Μοντρεάλ με τους Μοντρεάλερς...

Α! Μου αρέσει αυτό το καλοκαίρι, που ρυθμίζω εγώ τις ώρες μου, τις παρέες μου και τα πηγαινέλα μου!

Φιλί της πανσελήνου

Τζουστινάκι

 Ο ξάδελφος Ντένης Λάζαρης, ο Ρίκυ μας, η ξαδέλφη Λίλυ, η μαμά της Μαρία και ο Τέντ μπροστά από τα εκλεκτά εδέσματα της Λίλυς
 Τωρα μπήκε το Τζουστινάκι στη φωτογραφία κι ο Τετν κάνει τον φωτογράφο
Πιό ποζάτες οι κυρίες και οι άντρες στα μυστικά τους!

No comments: