Η ΤΡΙΚΥΜΙΑ

Η ΤΡΙΚΥΜΙΑ
Το νέο συγκλονιστικό μυθιστόρημα

Monday, September 2, 2013

Εθνική Ασφαλιστική, μια τραγελαφική κατάσταση

Της Ιουστίνης Φραγκούλη-Αργύρη
 
Τυχαίνει να έχω ένα διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης, το οποίο έχω ασφαλισμένο στην Εθνική Ασφαλιστική. Ετυχε φέτος να πλημμυρίσει ένα από τα μπαλκόνια του και να καταστραφεί το ξύλινο πάτωμα του ενός υπνοδωματίου.

 
Ετσι ξεκίνησε ο Γολγοθάς. Με την άφιξή μου τηλεφώνησα στην Εθνική Ασφαλιστική την περασμένη Δευτέρα (26 Αυγούστου) να δωσω τα στοιχεία μου προκειμένου να έρθουν πραγματογνώμονες να εκτιμήσουν τη ζημιά και να προχωρήσω στην αποκατάσταση του πατώματος.

 
Από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι δόθηκε η παραγγελία και το πολύ σε ένα 24ωρο θα μου είχαν τηλεφωνήσει για να προχωρήσει η διαδικασία. Η εβδομάδα πέρασε, δεν έλαβα κανένα τηλεφώνημα. Καμία αντίδραση στο νόμιμο αίτημά μου.

 
Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ξανατηλεφώνησα στην εταιρεία. Κατάλαβα ότι υπάρχει ένα τηλεφωνικό κέντρο , το οποίο απλώς παραπέμπει στο τμήμα ζημιών το αίτημα και δεν ασχολείται περαιτέρω. Δεν υπάρχει follow up, δηλαδή παρακολούθηση του αιτήματος. Δεν τους αφορά , μου είπαν, αφού έκαναν την παραπομπή δεν ασχολούνται πλέον.

 
Προσπάθησα να πάρω τον διευθυντή του τμήματος ζημιών κ. Νίκο Συμεών, αλλά το γραφείο του δεν απαντούσε. Στην Εθνική Ασφαλιστική, την οποία εμείς πληρώνουμε με τα συμβόλαιά μας, δεν απαντούσε κανείς. Σα να μην ζούν στον 21ο αιώνα οι άνθρωποι, σα να μην είναι έργο τους να εξυπηρετούν την πελατεία τους. Απουσιάζουσα παντελώς από τη σκηνή η ηγεσία του τμήματος πυρκαγιών και άλλων ζημιών.

 
Αυτός ο ζαμανφουτισμός, αυτός ο ωχαδερφισμός, αυτή η νοοτροπία της τεμπελιάς και της αδιαφορίας γιά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι από τους παράγοντες, που έχουν οδηγήσει τη χώρα στην καταστροφή. Εστω και την ύστατη στιγμή οι Ελληνες θα έπρεπε να τσιμπηθούν, να ξυπνήσουν, να αντιληφθούν ότι εκτελώντας το υπηρεσιακό τους χρέος, δεν κάνουν το χατίρι κανενός αλλά την αυτονόητη δουλειά τους.

 Λυπούμαι που οι συμπατριώτες μου υφίστανται καθημερινά το βιασμό της απόλυτης αδιαφορίας των υπαλλήλων κάθε οργανισμού δημόσιου ή ιδιωτικού δικαίου. Λυπούμαι που η χώρα μου με απογοητεύει με την ανακολουθία της στους βασικότερους τομείς της καθημερινότητας.

 
Πάντως, η Ελλάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής, δεν μπορεί να υφίσταται την σήμερον ημέραν. Δεν γίνεται  η σημαντικότερη ασφαλιστική εταιρεία της χώρας να αδιαφορεί για το αντικείμενό της, που είναι η ασφάλεια των πελατών της. Κάποιοι πρέπει να τιμωρηθούν , κάποιοι πρέπει να απολυθούν για αμέλεια και παραμέληση καθήκοντος. Εδώ και τώρα για να μάθει η καινούρια γενιά πως όταν δουλεύεις σε εταιρεία που παρέχει εξυπηρέτηση, η εξυπηρέτηση είναι το αντικείμενο και όχι η αδιαφορία και ο ζαμναφουτισμός!!!

Υστερόγραφο 1
Αμέσως μετά το δημοσίευμα εμφανίσθηκε ο πραγματογνώμων μηχανικός, ο οποίος ήρθε και εξέτασε επιτοπίως τη ζημιά... Ακολούθησε η εκτίμηση της εργασίας από πατωματζή με πείρα , κατατέθηκε το΄εκτιμώμενο κόστος εργασίας και αναμένουμε στο ακουστικό...

Υστερόγραφο 2
Θέλω να διευκρινίσω ότι το συμβόλαιό μου είναι απευθείας με την Εθνική Ασφαλιστική και όχι μέσω πράκτορος. Επίσης, η εμπειρία μου από την ασφάλιση του αυτοκινήτου μου στην Εθνική Ασφαλιστική Λευκάδος ήταν άριστη. Να τα΄λέμε και τα καλά των ασφαλιστών-πρακτόρων που κάνουν τη δουλειά  τους υπέυθυνα, αφού είναι ελέυθεροι επαγγελματίες!!!

7 comments:

Kleio Chatzitheodorou said...

Ασφαλιστικό Σύμβουλο Ιουστίνη δεν είχες να απευθυνθείς; Να αναλάβει εκείνος να διευθετήσει την ζημιά και τις διαδικασίες... και να μην ταλαιπωρείσαι εσύ;

Justine Frangouli said...

Οχι,έχω κάνει απευθείας ασφάλεια, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν κινείται το σύστημα αυτονόμως! Δεν το αντιλαμβάνομαι αυτό

Meropi said...

Δυστυχώς, Ιουστίνη μου, η Εθνική Ασφαλιστική λειτουργεί με δημοσιοϋπαλληλικά κριτήρια (δυσκίνητος μηχανισμός). Να επιμείνεις και σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα.

angela said...

Αναρωτιέμαι γιατί λοιπόν θα πρέπει τα αυτονόητα να γίνονται θέμα; Γιατί για πολύ μικρότερα ζητήματα θα πρέπει να προβληματιζόμαστε, να αναλωνόμαστε;Γιατί κάποιοι μέσα σ΄ένα σύστημα δεν λειτουργούν με γνώμωνα την την εξυπηρέτηση του πολίτη που γι' αυτό τον λόγο προσλήφθηκαν;

Justine Frangouli said...

MΕρόπη συνεμορφώθησαν μετά το δημοσίευμα κι έστειλαν πραγματογνώμονα. Αλλά γιατί έπρεπε να αμελήσουν και να δεχτούν κριτική; Κι ο κόσμος που δεν έχει μπλόγκ πώς θα υπερασπιστεί τα αυτονόητα συμφέροντά του; Δεν πάει άλλο αυτός ο ωχαδερφισμός!

Justine Frangouli said...

Αγγέλα, κι εγώ αναρωτιέμαι πως θα βρεί το δίκιο του ο Ελληνας πολίτης μέσα στην αλαζονία, την αδιαφορία και την έλλειψη επαγγελαμτισμού. Χρόνια το ίδιο αναρρωτιέμαι

Angelos Archo said...

τραγικοί... εμένα με δήλωσαν υπαίτιο σε ατύχημα που με τράκαραν κ πληρωσε η αλλη πλευρα κανονικά... και δεν μπορώ να επικοινωνήσω για να το διορθώσουν 3 μέρες τώρα (και δεν μπορώ να αλλάξω ασφαλιστική χωρίς αύξηση ασφαλίστρων φυσικά)