ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Wednesday, January 3, 2018

Τί είναι ευτυχία;


Τί είναι ευτυχία;


 



Είπα να αρχίσω τούτη τη χρονιά με αισιοδοξία. Είπα να καταθέσω ένα κείμενο αγαπητικής προσέγγισης, καθώς ο στρόβιλλος στην πατρίδα εξακολυθεί να σαρώνει τις ελπίδες μας.


Ετσι σε πείσμα των καιρών απαντώ στο ερώτημα που συνεχώς θέτω στον εαυτό μου χρόνο μετά το χρόνο και είναι αταλάντευτα ίδιο:  Τί είναι λοιπόν ΕΥΤΥΧΙΑ:

Ευτυχία είναι η φίλη μου απο τη Λευκάδα με το πλατύ αγαπητικό χαμόγελο, που μετανάστευσε στην Ελβετία προσφέροντας έργο στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης.

Ευτυχία είναι τα ελένια μάτια του Αλέξανδρου όταν ερωτεύεται με πάθος

Ευτυχία είναι ν’ αντικρύζω το Γλυπτό του ‘Ελληνα Μετανάστη κάθε φορά που περπατώ Park Avenue και Jean Talon γωνία

Ευτυχία είναι να συναντιέμαι με τις φίλες μου και να λέμε όλα τα γυναικεία λόγια του κόσμου, απο τις συνταγές μαγειρικής μέχρι τι χρώματα καπέλα θα φορέσουμε το καλοκαίρι

Ευτυχία είναι το πρώτο κατάλευκο χιόνι του χειμώνα στην πόλη μου

Ευτυχία είναι η ηλιοθεραπεία στην ταράτσα μου το καλοκαίρι με θέα το Μαγικό Βασιλικό Βουνό

Ευτυχία είναι να καθρεφτίζομαι στη χαρά των παιδιών όταν παίζουμε τα ανέμελα παιγχνίδια τους

Ευτυχία είναι τα χρυσοκόκκινα φύλλα του φθινοπώρου στο Μόντρεαλ, που τα μαζεύουμε και τα αποξηραίνουμε σε σελίδες ιλουστρατσιόν βιβλίου με φωτογραφίες απο την Ελλάδα.

Ευτυχία είναι να ακούω από τα αρχεία μου τα Εγκώμια της Μεγάλης Παρασκευής απο τη λυρική φωνή του πατρός μου και την πολυφωνική χορωδία του Πάνου Ορφανού, όταν ο πατερούλης βρισκόταν ως εφημέριος των Αγίων Αναργύρων στις δόξες του. Να αναθυμάμαι τη λιτανεία των  Επιταφείων να κατηφορίζει στην πλατεία της Λευκάδας μέσα στις αβάσταχτες μυρωδιές των λουλουδιών της άνοιξης.

Ευτυχία είναι να βγαίνω απο μια ταινία γεμάτη συναισθήματα, εικόνες και σκέψεις

Ευτυχία είναι να βλέπω μια πολύχρωμη πεταλούδα να πετά γύρω απο το κεφάλι μου και να μου γνέφει πως με αγαπά 

Ευτυχία είναι να μαγειρεύω αρνάκι στο φούρνο και να το ξεκοκκαλίζουν τα αγόρια μέχρι τελευταίας μπουκιάς

Ευτυχία είναι να πατάω στα ευλογημένα χώματα της ηλιόλουστης πατρίδας μου

Ευτυχία είναι να περπατάω στον Αη Γιάννη της Λευκάδας φθινόπωρο και να με παίρνει το θαλασσινό αεράκι

Ευτυχία είναι να θυμάμαι τις πιό όμορφες στιγμές μας με την Κωνσταντίνα

Ευτυχία είναι να χορεύω στο Gato της Αβάνας ένα μπολερό προς τιμήν όσων δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ στο μαγικό προορισμό

Ευτυχία είναι να διαβάζω ένα βιβλίο χωρίς συγγραφική διαστροφή και να το απολαμβάνω

Ευτυχία είναι να κοιτάζω στα μάτια τα Ελληνόπουλα του Μόντρεαλ και να βλέπω τη συνέχεια της υπέροχης φυλής μου

Ευτυχία είναι ν’ αράζω στο σπά και να απολαμβάνω χρώματα , αρώματα και μασάζ απο χέρια θεϊκά

Ευτυχία είναι να με φωτογραφίζει ο Τρύφων Σαμαράς και να με εξιδανικεύει, να αφαιρεί με τα μαγικά του χέρια το βάρος της ζωής απο το πρόσωπό μου και από το σώμα μου για να μου φτιάξει το φωτογραφικό πορτρέτο ενός κανιούριου βιβλίου μου

Ευτυχία είναι να βάζω τέλος σε ένα νέο μυθιστορηματικό έργο και ν’ αρχίζω στο μυαλό μου την καινούρια συγγραφική περιπέτεια

Ευτυχία είναι να εισπράττω την αγάπη των γύρω μου χωρίς κρατούμενα

Ευτυχία είναι να απολαμβάνω την κάθε στιγμή σα νάναι η τελευταία

Ευτυχία είναι κάθε μικρό πράγμα, κάθε στιγμή, κάθε συμβάν που ακυρώνει τις ενστάσεις  μου και με απελευθερώνει έστω και για ένα μόνο κλάσμα λεπτού μέσα στην αιωνιότητα!

Justinaki




8 comments:

kerina poiimata said...

ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ!
Με άπειρες στιγμές ευτυχίας, γιατί άπειρες είναι οι στιγμές οι μικρές οι καθημερινές που μένουν απαρατήρητες απλά ίσως γιατί μας έχουν γίνει συνήθεια!Όμως αν όλα αυτά τα ευεργετήματα όλοι οι άνθρωποι τα μετράμε, τότε και ο νέος χρόνος μπορεί να είναι ευτυχής!Be happy , λοιπόν στον καθένα μας!
Με εκτίμηση, Βαρβάρα.Αναγνώστρια.

Unknown said...

Καλή χρονιά Ιουστίνη μου με πολλές πολλές στιγμές ευτυχίας όπου κι αν βρίσκεσαι! Με ανθρώπους που αγαπάς Σ αγαπούν δίπλα σου!Που εκτιμούν και σέβονται που Σ έχουν δίπλα τους! Την αγάπη μου και τα ζεστά φιλιά μου!

Γρηγόρης Ζαγοραίος said...

Καλή Χρονιά σε σένα γλυκειά Ιουστίνη και όλους τους αγαπημένους σου!
σ`αγαπάμε πολύ κι ας μη φαίνεται...
ο καλόγερος

Μηθυμναίος said...

Βλέπεις, καλή μου Ιουστίνη, πως στον ορισμό της ευτυχίας ή στην απάντηση «τι είναι ευτυχία;» χώρεσαν τόσες στιγμές (μεγάλες ή μικρές τι σημασία έχει), τόσα πρόσωπα;…

Απόσταξη μνήμης και νοσταλγίας, φευγαλέες εικόνες, απόμακροι ήχοι σαν ψίθυροι μιας ιδιαίτερης ευαισθησίας όλα αυτά.

Την αγάπη μου όλη!

Justine's Blog said...

Βαρβάρα συ είπας! Ο χρόνος και οι στιγμές του είναι οι σταγόνες που γεμίζουν το ποτήρι της ευτυχίας!

Justine's Blog said...

Αγγελική λίγο γνωριστήκαμε αλλά πολύ δέσαμε. Αυτή είναι η χημεία των ανθρώπων που γνωρίζονται από το πουθενά και προχωρούν δίπλα δίπλα έστω και μακρόθεν.
Σου εύχομαι Υγεία και Ευτυχία για το 2018. Αξίζεις τα βέλτιστα!

Justine's Blog said...

Γκρέγκορι ξέρω πως με αγαπάτε κι εγώ σας λατρεύω. Αλλά όσες φορές κι αν προσπάθησα να σας τηλεφωνήσω απουσιάζατε, οπότε απομένει η επικοινωνία μέσω πέννας!
Καλή κι ευλογημένη χρονιά χωρίς παραισθήσεις. Χαχα
Τζουστινάκι

Justine's Blog said...

Αγαπημένε μου Στράτο,
Εσύ κι εγώ επικοινωνούμε με τη γλώσσα της ευαισθησίας, της μνήμης, της αναπόλησης, της νοσταλγίας. Βλέπεις μας στόλισαν οι ζωές μας με ωραίους ανθρώπους με γλυκές αναμνήσεις!
Καλή κι ευλογημένη Χρονιά να έχουμε