Παρότι έχω πάει σε πολλές παραστάσεις της όπερας του Μοντρεάλ κι έφευγα κάθε φορά ελαφρώς απογοητευμένη, οφείλω να ομολογήσω πως χθες ο Ριγκολέτο με ικανοποίησε τα μάλα και μού θύμισε καλές στιγμές ευρωπαϊκής όπερας.
Τα σκηνικά και τα κοστούμια ήταν εποχής (κι όχι αναπροσαρμοσμένα δήθεν μοντέρνα!), οι πρωταγωνιστές είχαν εξαιρετικές φωνές και η όπερα κύλησε σε τρία μέρη δεμένη σφιχτά , όντας κατανοητή στο ευρύ κοινό.
Η σοπράνο Sarah Coburn, που έπαιξε τη Τζίλντα είχε πραγματικά μια θεική φωνή, παρότι η ηθοποιία της υπολείπεται πολύ από τις ντίβες της Ευρώπης.
Ο βαρύτονος Anthony Michaels-Moore έδεσε την παράσταση με την εμπειρία του από τις όπερες του κόσμου και με την εκφραστική ερμηνεία του.
Ο τενόρος David Pomeroy στο ρόλο του δούκα ήταν εξαιρετικός και δείχνει πως έχει μέλλον στις σκηνές του κόσμου. Ενα διαμάντι που έχει όλο το μέλλον λαμπερό μπροστά του.
Γενικά έφυγα από το Ριγκολέτο με φουσκωμένα στήθη από ικανοποίηση κι ακόμη σιγοτραγουδώ μέσα μου La donna est mobile….Οσο για το σπίτι μας ακούγεται ο Παβαρότι απ΄το πρωί να ερμηνεύει Ριγκολέτο μ΄εκείνη τη μεγάλη παθιασμένη φωνή του!
Justinaki
The cast• Rigoletto: Anthony Michaels-Moore, baritone
• The Duc: David Pomeroy, tenor
• Gilda: Sarah Coburn, soprano
• Sparafucile: Ernesto Morillo, bass
• Maddalena: Lauren Segal, mezzo
• Conductor: Tyrone Paterson
• Director: François Racine
• Sets and costumes: Carl Toms
• Lighting: Anne-Catherine Simard-Deraspe
• Orchestre Métropolitain
• Choeur de l’Opéra de Montréal
• Production San Diego Opera, created for the New York City Opera
• Sung in Italian with English and French surtitles
•
• Pierre Dufour, General and Production Director•
With a background in the theatrical milieu, in which he has worked for over twenty years, Pierre Dufour joined the Opéra de Montréal in 2000 as Production Director. Having taken on the role of Acting General Director from 2002 to 2003, he became the General Director in August of 2006, in addition to maintaining his role as Production Director. In the theatre world, he has been active in all aspects of stage work, moving from positions as stagehand to stage manager, as well as working with sets. While also studying Accounting Sciences at the Université du Québec à Montréal (UQAM), he began his career as a Production and Technical Director with the Théâtre populaire du Québec in 1990, remaining with the company until 1996. He was Production Director of the Théâtre du Nouveau-Monde (1998-2000) and the Théâtre du Rideau Vert
(1996-1998). While holding these positions, he also collaborated on projects for companies such as Libretto (2002, 2004) and Rozon Films (1997). He took part in several productions at Théâtre de l’Opsis (1993-2002) and was a member of the company’s Board of Directors for a two year period. As a Technical Director, he has been associated with such productions as Les leçons de Callas (1996) and Demain matin, Montréal m’attend (1995-1996), directed by Denise FiIiatrault. He has overseen the production of over 70 theatrical productions, some 30 operas – including new productions and co-productions – and a musical comedy. Since 1994, he has taught courses in Production Direction, Stage Management, and theatrical trades at Collège de
St-Hyacinthe’s Theatre Department, as well as at UQAM (2003).
Ο διευθυντής της όπερας Pierre Dufour, η Ελεν Φωτόπουλος , ο Ριγκολέτο Anthony Michaels-Moore και η αφεντιά μου
Η Ελεν Φωτόπουλος με τη σοπράνο, το σύζυγό της και το ζευγος Στίβ Στέλιου
Τζουστινάκι και Ελεν Φωτόπουλος πλαισιώνουν την εξαιρετική Τζίλντα Sarah Coburn, με τη θεϊκή φωνή
Ο Πιέρ Ντυφούρ , διευθυντής της όπερας του Μοντρεάλ ανάμεσα σε δύο καλλονές με ελληνικό όνομα και περηφάνεια
O δωρητής της όπερας Alexandres Meyers με τη σύζυγό του στα κοκτέιλς
Κούκλος και απίστευτος βαρύτονος ο Etienne Dupuis
Τα είπαμε για τα τσιουάουα με το ζεύγος Στέλιου. Γελάσαμε πολύ
Στο πρώτο θεωρείο, ο διευθυντής της όπερας με τη σύζυγό του και την πρώτη αντιπρόεδρο της Scotia Bank
Η Ελεν με το ζεύγος των Ιταλών προξένων στο Μοντρεάλ
Κούκλος και απίστευτος βαρύτονος ο Etienne Dupuis
Τα είπαμε για τα τσιουάουα με το ζεύγος Στέλιου. Γελάσαμε πολύ
Στο πρώτο θεωρείο, ο διευθυντής της όπερας με τη σύζυγό του και την πρώτη αντιπρόεδρο της Scotia Bank
Η Ελεν με το ζεύγος των Ιταλών προξένων στο Μοντρεάλ
6 comments:
όπως το λες ακριβώς αγαπημένη, κούκλος ο βαρύτονος κούκλος!
ο Τεντ απουσίαζε από το event; και ο Νικ;
φιλάκια πολλά με λίγο χιονάκι :)
όχι όχι δεν θα γκρινιάξω ας χιονίσει όσο θέλει!
Αγαπημένο μου,
Ηταν βραδυά γυναικών, όπως θα κατάλαβες. Δύο κυρίες στην οπερά, δεν υπήρχε πρόσκληση για κυριους. Ο Νίκ είχε έκθεση ζωγραφικής (θα ανεβάσω πόστ οσονούπω) και ο Τεντ τα έλεγε χαλαρά με τον πατερούλη και τον Αλεξ (καθότι η εβδομαδα ήταν πολύ βαρειά σε τρεχάλες)
Απόψε πάλι δείπνο με φίλους γιά να δούν τον πατερούλη, αύριο το τελευταίο πριν την αναχώρηση για Καταρράκτες.
Φιλάκια και μην παραπόνιέσαι για το χιόνι, καλύτερα στην ησυχία του χιονιού παρά στην αγιρότητα της Αθήνας!
Σμουτς
Αγαπημένη μου Ιουστινη,
σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Θα ξημερώσω εορταζόμενη και πέρασες ακριβώς στην κατάλληλη ώρα για να μου ευχηθείς.
Με την αγάπη μου
P.S. Πόσο θα παραμείνεις στο Τορόντο η ΟΧΙ ?
Α, ξεχασα να σου γραψω οτι εισαι κουκλα σε ολες τις φωτογραφιες σου!! Νασαι παντα καλα!
Αγαπημένη Εύη
Και πάλι Χρόνια σου πολλά. Θα μέινουμε στο Τορόντο αύριο το βράδυ, μεθαύριο έχουμε επισκέψεις και μετά θα πάμε Νιαγαρα με πατερούλη να δεί τους περιώνυμους καταρράκτες. Θέλει τόσο πολύ αυτό το ταξίδι.
Υπάρχει πιθανότητα να σας δούμε; Αν ναι, γράψε μου στο μέιλ μου για να σου δώσω τηλέφωνα.
Φιλί ευχετικό για ομορφα χρόνια γεμάτα υγεία και χαρές.
Αύριο το βράδυ με εορτάζουν οικογενειακώς, γι αυτό δεν μου είναι δυνατόν.
Ίσως να υπάρχει περίπτωσης για μια άλλη φορά?
Καλό σας ταξίδι αγαπημένη
Post a Comment