ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Thursday, September 9, 2010

Στο Ζάππειο μια μέρα… η Εκθεση Βιβλίου

Στο Ζάππειο μια μέρα περιπατούσα και περιηγήθηκα την έκθεση βιβλίου, η οποία σε τίποτε δε θύμιζε τις παλιές ένδοξες μέρες των εκδοτικών οίκων, που έβριθαν βιβλίων, καλλίτεχνων περιπτέρων και προπάντων αγοραστικού κοινού.

Φτωχή σε περίπτερα, υπολειπόμενη σε ποικιλία βιβλίων και προπάντων κακοστημένη αισθητικά από τους διοργανωτές (σαν φτηνό πανηγύρι με τέντες) , μου έδωσε την εντύπωση πως η αγορά του βιβλίου συμπλέει με την ύφεση των καιρών.

Την επισκέφθηκα δύο φορές, με την αγαπημένη μου φίλη Ελένη Γκίκα, που με γέμισε βιβλία-δώρα με την πληθωρικότητά της και με τον πατερούλη μου που βρίσκεται εν Αθήναις καθ΄οδόν προς Μόντρεαλ.

Είχα την ευκαιρία να τα πώ με τον ποιητή, εκδότη και αρχισυντάκτη της Βιβλιοθήκης της Ελευθεροτυπίας Γιώργο Χρονά, τον εκδότη του Αρμού Γιώργο Χατζηβασιλείου και φυσικά με τα παιδιά του εκδοτικού μου οίκου Ψυχογιός, που έλαμπαν από κινητικότητα .

Γνώρισα τον εξάδελφο της Ελένης Γκίκα Βασίλη Δημητράκο, φύσει λογοτέχνη και θέσει εκδότη του Μπιλιέτου και λάτρεψα την αισθητική αυτού του μικρού εκδοτικού οίκου. Κατέληξα στο προσωπικό συμπέρασμα πως μετά την κρίση στην αγορά του ελληνικού βιβλίου θα επιβιώσουν οι δυνατοί εκδοτικοί οίκοι (βλ. Πατάκης, Ψυχογιός, Λιβάνης κλπ) καθώς και οι εκδοτικοί οίκοι-μπουτίκ που έχουν να προσφέρουν μια διαφορετική πρόταση στο χώρο .

Αύριο αναχωρώ επιτέλους για τον τόπο μου. Εξαντλήθηκα από την πολλή συνάφεια του κόσμου, από την υπέροχη συναναστροφή.


Τζουστινάκι

ΥΓ. Μου αρέσει ο μοναδικός χώρος του Ζαππείου για την έκθεση βιβλίου, είναι το ιδανικό περιβάλλον καθώς περιβάλλεται από τον Παρθενώνα και τον Αη Γιώργη του Λυκαβηττού ταυτόχρονα και μαγικά!


Η συνάδελφος Ελένη Γκίκα με τον εκδότη του Μπιλιέτου και ξάδελφό της Βασίλη Δημητράκο εκ παιανίας ορμώμενον
Ο παπα-Νίκος περήφανος γιά το βιβλίο της κόρης του ποζάρει ανάμεσα στο γαμπρό του Τέντ, την κορούλα Τζουστινάκι, τον κούκλο πωλητή μας και την Ελένη Βαζουρά
Ο εκδότης του Αρμού Γιώργος χατζηβασιλείου ποζάρει με το πολιτικό βιβλίο του συναδέλφου Ακη Κόσώνα "Το Πείραμα" ( Είμαι η νονά του!!!)
Τζουστινάκι ανάμεσα σε πατερούλη και κολλητούλα Αγγελική Σπηλιά
Τζουστινάκι με το ντρίμ τίμ των εκδόσεων Ψυχογιός. Πλάι μου η αγαπημένη Πόπη Γαλάτουλα, που τρέχει για όλους μας
Ανάμεσα από δυό αγάπες
Ο πατερούλης θαυμάζει τα έργα των συγγραφέων
Το Τζουστινάκι δίπλα από την πολυλατρεμένη συγγραφέα και φίλη Ελένη Τσαμαδού
Ποιητής, εκδότης, αρχισυντάκτης της Βιβλιοθήκης αγκαλιά με συνάδελφο Ελένη Γκίκα (ήταν ντυμένη στα μόβ του φθινοπώρου της!)
Τζιυστινάκι με πληθωρικό εκδότη Ζαχαρόπουλο

11 comments:

Μηθυμναίος said...

Κι εγώ που νόμιζα ότι είχες φύγει... κι είχα κάτι να σου δώσω από το γάμο. Μάλλον θα στο στείλω...
Σου τηλεφώνησα για ευχές για τον Αλέξανδρο και δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω και γι' αυτό ίσως η υπόθεση ότι θα είχες φύγει.

Σου εύχομαι Καλό Ταξίδι!!!

pylaros said...

Καλέ, Ιουστίνη μου, σας καμάρωσα όλες και όλους, μου έκανε εντύπωση η φράση σου και την ΕΠΙΚΡΟΤΩ
(Αύριο αναχωρώ επιτέλους για τον τόπο μου.)

Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

δεσποιναριον said...

Ετυχε πριν μερικα χρονια να την επισκεφτω την εκθεση, και μου ειχε κανει εντυπωση αυτο το "κακοστημενο" που λες. Δεν εχει αλλαξει τιποτα, ισως τωρα να ειναι και λιγωτερα τα περιπτερα. Εκεινη την ημερα επιασε ξαφνικα μια μπορα και περιττο να σου πω οτι ΟΛΑ εγιναν μουλια, βιβλια ανθρωποι κλπ. Σιγα τωρα, ας φιαξει το ΥΠ. πολιτισμου εικοσι λυομενα περιπτερα απο πλεξιγκλας να αναδειξουν τον λογοτεχνικο μας πλουτο και να προστατεψουν τα βιβλια. Μα ολα εγω θα τους τα λεω; ;) Καλο ταξιδι επιστροφης.

Ra Ma said...

Εδώ ήσασταν???
Ο πατερούλης καλά κάνει και καμαρώνει και η κολλητούλα πανταχού παρούσα! :)

Καλό ταξίδι!!!

Justine's Blog said...

Αγαπημένε μου,
Ημουν στην Αθήνα από τη Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή σε μιά απίστευτη τρεχάλα να τακτοποιήσω όλες τις δουλειές για να φύγω. Επιπλέον είχα και τον πατερούλη να νταντέψω. Τώρα έρχεται στο Μόντρεαλ για μερικές εβδομάδες κι αυτό με ανακουφίζει!
Σας αγαπώ όλους σας κι ελπίζω ο Φεβρουάριος να είναι πιό άνετος για να βρεθούμε. Μου λείψατε , μου έλειψε η ξεγνοιασιά μας, οι κουβέντες μας.

Justine's Blog said...

Α! γλυκέ μου Γαβρίλη,
Οταν κατασπαταλιέσαι στην πατρίδα με διάφορα δυσάρεστα και γραφειοκρατικά, θέλεις να γυρίσεις στην κόχη σου. Είναι αναγκαία η αναβάπτιση στην ηρεμία του τόπου σου.
Μακάρι να βρεθούμε κάποτε μαζί στην έκθεση της Σαλονίκης, που είναι πιό αξιοπρεπής.
Φιλί του τζέτλαγκ

Justine's Blog said...

Αγαπημενο πρωτευουσιάνικο θηλυκό,
Ετσι όπως τα είχες δεί και χειρότερα είναι τα σκηνικά τους. Το ΥΠΠΟ δεν διοαργανώνει τις εκθέσεις, τις διοργανώνουν οι σύλλογοι των εκδοτών. Αυτοί λοιπόν που κερδίζουν άπό τα βιβλία ας επενδύσουν σε κάτι αισθητικά καλύτερο. Δεν ζουμε στη μεταπολεμική Ελλάδα επιτέλους!
Σματς, σμουτς. Εφτασα και ξαγρυπνώ από τη διαφορά ώρας, τα ξέρεις εσύ τα κόλπα!

Justine's Blog said...

Ο πατερούλης έρχεται στη Μοντρεάλη τη Δευτέρα και είναι γεμάτος ενθουσιασμό σα μικρό παιδί. Η κολλητούλα πάει παντού μαζί γι αυτό και λέγεται αυτοκολλητάκι μου!
Κι εσύ τι κάνεις ; Τί κάνει η όμορφη οικογένεια; Φιλί στη γυναίκα σου και σ΄εκείνα τα λαχταριστά παιδάκια!!!

alef said...

Και "νονά" δική μου, κυρά μου! Τώρα, "συνάδελφος" από παντού, στο χρωστώ! Υπογράψαμε! Υπέροχος, υπέροχος αλλά υπέροχος! Και η Νίνα έλαμπε στο εξαιρετικό της φόρεμα εκ Μόντρεαλ! Σε γλυκοφιλώ, Καλό κι ευλογημένο μας Φθινόπωρο και Σ' Ευχαριστώ τόσο πολύ! Σμουτς!
YG. Υπέροχος ο μπαμπούλης σου! Την ευλογία του!

Justine's Blog said...

Γλυκειά μου,
Να μην μ' ευχαριστείς γιά τίποτε. Στην υγειά σου αυτό το γλυκό φθινόπωρο που δεν μας μελαγχολεί.
Καλώς μας ήρθες αγαπημένη.
Φιλί

Justine's Blog said...

Γλυκειά μου,
Να μην μ' ευχαριστείς γιά τίποτε. Στην υγειά σου αυτό το γλυκό φθινόπωρο που δεν μας μελαγχολεί.
Καλώς μας ήρθες αγαπημένη.
Φιλί