ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Monday, January 20, 2014

Ο Πόλ και η Λάρα Ταξιδεύουν στο θέατρο του Τορόντο στις 8 Φεβρουαρίου



Το παιδικό βιβλίο «Ο Πόλ και η Λάρα Ταξιδεύουν» (εκδόσεις Ψυχογιός)  της ομογενούς συγγραφέα Ιουστίνης Φραγκούλη-Αργύρη ανεβαίνει σε θεατρική παράσταση με την ευκαιρία του εορτασμού των 150 χρόνων από την άφιξη του πρώτου Ελληνα Μετανάστη στο Τορόντο.


Στις 8 Φεβρουαρίου 1μμ, ο παιδικός θίασος «Ελληνάκια», σε συνεργασία με το θίασο «Νεφέλη», θα παρουσιάσει το οικολογικό παραμύθι «Ο Πολ και η Λάρα Ταξιδεύουν» της  Ιουστίνης Φραγκούλη-Αργύρη στο  HAMAZKAYIN THEATRE σε απογευματινή παράσταση στη 1μ.μ. Η σκηνοθεσία είναι της Νάνσι Αθανς-Μυλωνά και η σκηνική προσαρμογή της Μαρίας Κορδόνη.

«Ο Πολ και η Λάρα Ταξιδεύουν» είναι ένα παιδικό βιβλίο, το οποίο συνοδευόμενο με cd με μουσική του Δημήτρη Κατή, ενώνει την Ελλάδα και τον Καναδά, μέσα από το μεγάλο ζήτημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Οπως σημειώνει η συγγραφέας του βιβλίου : «Ο Πόλ και η Λάρα είναι ένα οικολογικό παραμύθι που απευθύνεται στα παιδιά της Ελλάδας και του Καναδά. Το έγραψα έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου τα λόγια του μεγάλου Ελληνα συγγραφέα και στοχαστή Νίκου Καζαντζάκη:
«Ν' αγαπάς την ευθύνη.
Να λες:Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δε σωθεί, εγώ φταίω."
Η σκηνοθετις της παράστασης Νάνσυ Αθανς-Μυλωνά δήλωσε για την επιλογή του βιβλίου: «Επέλεξα το παιδικό βιβλίο «Ο Πόλ και η Λάρα Ταξιδεύουν» καθώς πιστεύω ότι θα εκπαιδεύσει τα παιδιά γύρω από την ανάγκη της προστασίας του περιβάλλοντος κάνοντάς να καταλάβουν μέσα από το μύθο τις επιπτώσεις που έχει η υπερθέρμανση του πλανήτη στον κόσμο μας, στον αφανισμό των Πολικών ακρούδων και άλλων ζώων και ψαριών του πλανήτη.
Εχω την αίσθηση ότι αυτό το έργο έχει μεγάλες προοπτικές εξαιτίας του δυνατού πολιτικού του μηνύματος».
Η παραγωγή της θεατρικής παράστασης  ανήκει στην Ελληνική Κοινότητα Τορόντο, ενώ μεγάλοι χορηγοί είναι The Hellenic Heritage Foundation και η BIA Danforth.

 February 8 2014, 1pm

HAMAZKAYIN THEATRE
Armenian Youth Centre
50 Hallcrown Place, North York
(Victoria Park and 401)

4 comments:

Αστοριανή said...

ΕΥΓΕ!
ΚΑΛΟ_ΠΑΙΧΤΟ!

Θα χαρείς πάρα πολύ,
Ιουστίνη μου.

Φιλιά,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

Justine's Blog said...

Γιώτα μου,
Πολύ σ΄ευχαριστώ. Εσύ έχεις δεί πολλά έργα σου στο θέατρο, Ανυπομονώ να το δώ,
Φιλιά σου

Μάνια said...

γιες γιες γιες είμαι πολύ χαρούμενη ...ουφ...θα ήθελα τόσο μα τόσο να την δω αυτή την παράσταση...
Ζηλεύω τώρα ...και τρώγομαι ..... θέλω δυο φλυτζάνια και κουτάλες να γυρίσουμε το συμπαν χιχιχι

Σοβαρά: Μακάρι να οργανωθεί κάτι ανάλογο και στο Μοντρεαλ. Τωρα θα ειναι ακόμη πιο εύκολο αφού έγινε η αρχή να μεταφερθεί ως θεατρική παρασταση :)
Σε φιλώ... εγώ ... η αναγνωστρια :)

Justine's Blog said...

Αναγνώστρια όμορφη και ξανθωπή,
Να δούμε πώς θα είναι η παράσταση. Ανυπομονώ να δώ την προσαρμογή του έργου για τη σκηνή.
Ισως να έρθει και στο Μόντρεαλ. Και τότε χαράς ευαγγέλια θα έχουμε!