ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Sunday, October 18, 2009

Στη λίστα των ευπωλήτων για δεύτερη βδομάδα



Κάθε συγγραφέας ποθεί να βρεθεί στη λίστα των ευπωλήτων, όχι απο ματαιοδοξία ή απο λαιμαργία, αλλά απο την ανάγκη του να επιβεβαιώσει τη μέγιστη δυνατότητα επικοινωνίας του πονήματός του με το ευρύτερο κοινό.

Απο την περασμένη Κυριακή η φίλη μου η Σόνια Ζαχαράτου με ειδοποίησε πως το βιβλίο μου βρισκόταν 6ο στη λίστα των ευπωλήτων της Καθημερινής. Σήμερα η Καθημερινή πάλι δίνει στην έκτη θέση το μυθιστόρημα "Για την Αγάπη των Αλλων". Ταυτόχρονα ο διαδικτυακός τόπος diavasame.gr δίνει το βιβλίο στην 5η θέση των ευπωλήτων του Σεπτέμβρη (είχε κυκλοφορήσει μόλις στις 21 Σεπτεμρβίου). Σ΄αυτό τον ιστότοπο καταγράφονται οι πωλήσεις των βιβλιοπωλείων της αλυσίδας Ελευθερουδάκης.

Η εφημερίδα το Βήμα σήμερα αναφέρει το βιβλίο στην 5η θέση των ευπωλήτων των βιβλιοπωλείων FNAC.

Θέλω να ευχαριστήσω απο καρδιάς τους αναγνώστες που με τιμούν διαβάζοντάς με. Νιώθω την ανάγκη επίσης να ευχαριστήσω όλη την ομάδα των εκδόσεων Ψυχογιός με έμφαση στο δημιουργικό, το τμήμα μάρκετινγκ, το δυναμικό δίκτυο πωλήσεων, τα βιβλιοπωλεία που αγαπούν το βιβλίο μου και τέλος τους συναδέλφους δημοσιογράφους που κάνουν το ρεπορτάζ για τα ευπώλητα.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στη Νίνα Ψυχογιού (πρώτη αναγνώστρια του βιβλίου), την αγαπημένη μου Αγγελα Σωτηρίου του εκδοτικού και τον Κυριάκο Αθανασιάδη για τη θαυμάσια γλωσσική επιμέλεια.

Απο αυτό το μπλόγκ καταθέτω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους!

Οι λίστες

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ http://wwk.kathimerini.gr/kathnews/graph/18-10-09/s10.pdf

Εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ Της Κυριακής

Σε αυτή τη στήλη παρουσιάζονται κάθε εβδομάδα οι καλύτερες πωλήσεις που σημειώθηκαν σε ένα βιβλιοπωλείο το επταήμερο που πέρασε. Σήμερα τα βιβλιοπωλεία Fnac (Μαρούσι,Γλυφάδα)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1. ΛΥΤΡΩΣΗ του Γιώργου Παλυράκη (εκδόσεις Ψυχογιός)
2. ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΄ΜΑΘΑ ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ του Δημήτρη Μπουραντά (εκδόσεις Πατάκη)
3. ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)
4. ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)
5. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ της Ιουστίνης Φραγκούλη (εκδόσεις Ψυχογιός)
6. ΕΡΩΤΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ του Θάνου Κονδύλη (εκδόσεις Ψυχογιός)
7. ΑΞΕΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ των Γιάννη και Μαρίνας Αλεξάνδρου (εκδόσεις Λιβάνη)
8. ΒΑΛΣ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΥΣ της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)
9. Ο ΒΙΟΛΟΝΙΣΤΑΣ του Κώστα Καρακάση (εκδόσεις Ψυχογιός)
10. ΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ της Εύας Ομηρόλη (εκδόσεις Λιβάνη)


DIAVASAME.GR

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

1 ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ 'ΜΑΘΑ, ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κ. ΠΑΤΑΚΗ 533
2 Έρωτας σαν βροχή Μαντά, Λένα Ψυχογιός 290
3 ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΑΛΚΥΟΝΗ ΚΑΛΕΝΤΗΣ 254
4 ΑΞΕΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΑ ΛΙΒΑΝΗ 218
5 Για την αγάπη των άλλων Μυθιστόρημα Φραγκούλη - Αργύρη, Ιουστίνη Ψυχογιός 216
6 Οι οδοιπόροι της καρδιάς Ομηρόλη, Εύα Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβ 191
7 Το σταυροδρόμι των ψυχών Δημουλίδου, Χρύσα Ψυχογιός 179
8 ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΜΕΛΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΚΕΔΡΟΣ 138
9 ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΑΤΕΛΗ, ΖΥΡΑΝΝΑ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 121
10 ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΑΝΤΑ, ΛΕΝΑ ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ Α. Α. ΛΙΒ 109
11 Ο βιολονίστας Καρακάσης, Κώστας Α. Ψυχογιός 99
12 ΒΑΛΣ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΥΣ ΜΑΝΤΑ, ΛΕΝΑ ΨΥΧΟΓΙΟΣ 95
13 ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΛΜΟΥΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΙΒΑΝΗ 93
14 Ο τρελος δρομος του ερωτα Νασιουτζικ, Παυλινα ΛΙΒΑΝΗ 93
15 Ένοχα μυστικά Μυθιστόρημα Γιαννακοπούλου, Ντόρα Καστανιώτη 91
16 Χορός μεταμφιεσμένων Βαμβουνάκη, Μάρω Ψυχογιός 85

32 comments:

Dennis Kontarinis said...

Αγαπητή μου Ιουστίνη.
Χαίρομαι που το βιβλίο σου γνωρίζει μιά τέτοια επιτυχία.
Όλοι εμείς της ξενητιάς που ασχολούμεθα με την γραφή είμαστε περήφανοι γιά σένα. Γιέ ένα δικό μας παιδί.
Νάσαι καλά
Ντένης

Justine's Blog said...

Αγαπητέ μου κύριε Ντένη,
Κι εγώ είμαι περήφανη για όλους μας, που μακρόθεν χωρίς να μιλούμε καθηερινά τη γλώσσα μας εξακολουθούμε να γράφουμε σ΄αυτήν.
Το ότι μας τιμούν οι Συνέλληνες με την αναγνώρισή τους, αυτό είναι απίστευτα συγκινητικό.
Καλημέρα απο ηλιόλουστο φθινοπωρινό Μόντρεαλ

Μηθυμναίος said...

Ιουστινάκι αγαπημένο,
Χαίρομαι ιδιαίτερα που το νέο σου πόνημα, τόσο γρήγορα, βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των ευπόλητων βιβλίων!!!
Ομολογώ πως νιώθω υπερήφανος σαν φίλος σου και από καρδιάς εύχομαι να συνεχίσει έτσι, τόσο τούτο όσο και τα επόμενα!
Η ομάδα του Ψυχογιού, τώρα και με τη δική σου παρουσία, θα συνεχίσει να "σαρώνει"!!!
Συγχαρητήρια!!!

pylaros said...

Δεν ξέρω αν με τη λέξη ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μπορώ να εκφραστώ σε όλα αυτά που έχω να πω, αγαπητή μου Ιουστίνη,
Το ότι οι Συνέλληνες όπως λες κι εσύ τιμούν μια συγγραφέα του εξωτερικού είναι σαν το δαφνοστέφανό σου να αγκαλίαζει όλυς μας, που ζούμε μακριά από την χώρα που γεννηθήκαμε.
Ένα μεγάλο εύγε το αξίζεις, περιμένω να το διαβάσω όταν φθάσει στα μέρη μας.

Χαιρετισμούς
Γαβριήλ

Justine's Blog said...

Αγαπημένε Στράτο,
Κι εγώ χαίρομαι που η ομάδα του Ψυχογιού προοδεύει, δεν είναι τυχαίο. Είναι προϊόν επίπονης κι επίμονης δουλειάς.
Επίσης, πρέπει να πώ ότι είμαι συγκινημένη για την αγάπη του κόσμου σε ένα βιβλίο, που τόγραψα απο καρδιάς κι όχι με στόχο την εμπορικότητα.
Πολλά φιλιά

Justine's Blog said...

Γαβρίλη μου,
Σ΄ευχαριστω για τα καλά σου λόγια. Πιστεύω πως όλοι εμείς οι Απόδημοι συγγραφείς σαν γροθιά αξίζουμε την αγάπη της πατρίδας.
Κι εγώ είμαι περήφανη που διαβάζω τα υπέροχα ναυτικά κείμενά σου γραμμένα με το πηγαίο ταλέντο σου.
Καλό φθινόπωρο εκεί στη ΝΥ. Εδώ έφτασε κιόλας.

La Gigi said...

χαίρομαι τόσο πολύ :)
φιλιά πολλα

Justine's Blog said...

Κιεγώ χαίρομαι,
Μικρό μου Γούρι!
Φιλί αγαπητικό

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Μπράβο, ρε Ιουστίνη! Το άξιζες! Πολύ το χάρηκα, παρόλο που δεν το πήρα ακόμα... Περιμένω το λαχείο... Ιουστίνη μου! Περνάω ζόρικες εποχές και τα βιβλία για μένα τώρα είναι πολυτέλεια! Εκεί καταντήσαμε... Τέλος πάντων, κάτι περιμένω πραγματικά και μετά έχω λίστα από βιβλία που θέλω να διαβάσω και φυσικά, το δικό σου κατέχει εξέχουσα θέση!
Ήμουνα "στο αλλού..." και μόλις το είδα, σου γράφω για να σε συγχαρώ! Πάντα στην πρώτη θέση στις καρδιές των ανθρώπων να είσαι Ιουστίνη μου και μετά και στην θέση των ευπώλητων! Το ένα φέρνει τ' άλλο! Δεν έρχονται μόνα τους!
Φιλάκια, πάω για ύπνο και στα υπόψιν!...

Αστοριανή said...

Ιουστίνη μου,
είδες;
σου ευχηθήκαμε "καλοτάξιδο..." κι αυτό άνοιξε πανιά και πάει...
Ούριος άνεμος να το σπρώχνει στην κορυφή.
Από δω, περιμένουμε τον Ε.Κ.!!!!!!!!!!
και μετά,
ότι ¨καλούδια¨μας πρόσφερες, θα ρθουν ολοταχώς!!!
Πάντα μ΄αγάπη,
Υιώτα,
αστοριανή,
ΝΥ

Justine's Blog said...

Κατερινάκι μου,
Πεσμου στο μέιλ πού να σου το στείλω και θα το λάβεις άμεσα. Ετσι είναι οι φίλες, χαρίζουν τα βιβλία τους στις φίλες τους.
Πρώτα οι καρδιές των ανθρώπων με αφορούν και μετά οι λίστες των ευπωλήτων. Αυτό το ήξερες απ΄την αρχή.
Φιλιά

Justine's Blog said...

Γιώτα πολυαγαπημένη,
Με την αγάπη σας ο ούριος άνεμος ας οδηγεί το βιβλίο.
Ελπ΄ζιω ο ΕΚ να το φέρει άμεσα. Αύριο κιόλας θα συνεννοηθώ μαζί τους.
Ευχαριστώ για τις ευχές σας.

δεσποιναριον said...

Ευχομαι και στην πρωτη θεση για πολλες εβδομαδες. Φανταζομαι τη χαρα σου, ειναι τοσο μεγαλη η ικανοποιηση μετα απο τοσο γραψιμο. Φιλια χαρα μου.

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι αγαπημένο,
Είναι μεγάλη ικανοποίηση να ξέρεις ότι σε διαβάζουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι. Τα βιβλία τα γράφουμε για μας τους ίδιους αλλά και για να τα επικοινωνήσουμε με ανθρώπους που έχουν τις ίδιες αντιλήψεις.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Φθινοπωρινά φιλιά με τσίλ

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Όχι, ρε Ιουστίνη μου! Θα το πάρω σύντομα. Θέμα χρόνου είναι, απόφασης και ψυχολογίας. Μέχρι να μου το στείλεις, ελπίζω ότι θα έχουν αλλάξει πολλά. Θα κατέβω και Αθήνα και θα τα πάρω από κει, γιατί εδώ τα παραγγέλνω και έρχονται ανάλογα το πότε έχουν παραλαβές.
Το ξέρω, Ιουστίνη μου πως θα μου το έστελνες! Σ' ευχαριστώ για την σκέψη!
Με συγκινεί ο λόγος σου!
Να είσαι καλά! Πάντα γερή, ευτυχισμένη και πάντα επιτυχίες!

Φωτεινή S said...

Aγαπημένη μου Ιουστίνη,συγχαρητήρια για τη θέση στη λίστα των ευπώλητων του βιβλίου σου. Ελπίζω να προλάβω να το διαβάσω πριν το χαρίσω κι αυτό.
(Το είχα αγοράσει για να το διαβάσω κια πριν το ανοίξω καν προέκυψε επίσκεψη στην Κατερίνα-dollitsa. Δεν προλάβαινα για κάτι άλλο και της έδωσα το δικό μου).
Πάντα επιτυχίες με πολλή αγάπη!

Justine's Blog said...

Κατερινάκι,
Μήπως μπορείς να έρθεις στις 6 Νοεμβρίου στην Αθήνα για την παρουσίαση; Θα είναι και η Ελενίτσα μας εκεί, η αγαπητική φωνή στο πάνελ.
Θα χαρώ πολύ να σε δώ, να σε πάρω αγκαλιά, να σου πώ ότι η ζωή είναι μεγαλύτερη απο τις δυσκολίες της.
Φιλί μακρινό γεμάτο αγάπη

Justine's Blog said...

Φωτεινούλα του Ρεθύμνου,
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Μήπως κι εσύ με αφορμή τα του φοιτητού, να είσαι στην Αθήνα στις 6 Νοεμβρίου, να γνωριστούμε απο κοντά; Να φέρουμε και το Κυκλάμινό μας;
Θα είναι μια υπέροχη προοπτική!

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Τώρα να στο πω; "Στα έλεγα εγώ"! Από την πρώτη στιγμή που το πήρα στα χέρια μου, κάτι μου έκανε αυτό το βιβλίο! Η αύρα του ήταν γλυκειά! Ο Νικόδημος από την Νίσυρο το διαβάζει τώρα και του αρέσει πολύ, ειδικά από τη μέση και κάτω, ο Γιώργος το ίδιο! Κι εγώ ζηλεύω που κλεισμένη σ' ένα... Ουράνιο τόξο δεν μπορώ να διαβάσω τίποτα! Ιουστινάκι γλυκό, άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για να σε δω και να σε φιλήσω!

Justine's Blog said...

Αγαπημένη μου,
Ξέρω πόσο σημαντική είναι η δική σου αίσθηση και ναι εσύ τα έλεγες απο την αρχή. Πρέπει να το πώ ότι απο τη στιγμή που τόπιασες το μάγεψες και το δικό μου βιβλίο.
Βέβαια, πού να σε φτάσουμε εσένα που έχεις τρία βιβλία σου στις λίστες των ευπωλήτων κάθε εβδομάδα. Είναι σκανδαλώδης η αγάπη του κόσμου. Αναζητούν και τα προηγούμενοι οι αναγνώστες.
Σε θαυμάζω. Κι ευχαριστώ πολύ το Νικόδημο και το Γιώργο που με διαβάζουν αγαπητικά!
Ναι, η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Θα τα πούμε απο κοντά. Οπως σου είπε, είσαι η μεγάλη αναμενόμενη του Τέντ.
Φιλιά

Justine's Blog said...

Εβγαλα είδηση; Ουράνι τόξο θα είναι ο τίτλος του επόμενου; Θα το παρουσιάσω στην έκθεση της Θεσσαλονίκης. Σε κλείνω εγώ αντί να με κλείσεις εσύ, deal?

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Ιουστίνη μου, γλυκειά, εσύ τι λες; Αν μπορώ, δεν θα έρθω; Κάτι περιμένω και γι' αυτό έχω αφεθεί στο πρόγραμμα που μου βάζει η ζωή και οι δυσκολίες της. Μετά... θα επέμβω κι εγώ και δεν πρόκειται να ξαναχάσω σημαντικές στιγμές φίλων μου, συναντήσεις και αγκαλιές. Είδωμεν, Ιουστίνη μου!Αν και ξέρω ότι τότε θα σε δω μόνο για λίγο και από μακριά κι εγώ θα ήθελα να συζητήσουμε όπως τότε... με τις ώρες (κι ας μην ήταν ώρες!)
Θα δείξει, Ιουστίνη μου! Να είμαστε καλά πρώτα ο Θεός και πολλά πράγματα θ' αλλάξουν για μένα. Σκοπεύω να κατεβαίνω συχνά στην Αθήνα φέτος και θέλω να αγκαλιάσω και να γνωρίσω από κοντά πολύ κόσμο!
Φιλάκια πολλά και με το καλό, όλα θα γίνουν!

Φωτεινή S said...

6 Νοεμβρίου?
Για να δούμε τι θα μας επιφυλάξει η ζωή μέχρι τότε. Αλλά, εκτός απροόπτου, ναι, θα έλθω στην παρουσίαση.
Φιλάκια

Justine's Blog said...

Κορίτσια,΄
Προτείνω να κάνετε τα αδύνατα δυνατά να βρεθούμε στις 6 Νομεβρίου στην Αθήνα να το γιορτάσουμε! Ναι;
Φιλιά ως τότε

Evie said...

Αγαπημένη συμπατριώτισσα Ζουστιν,

έρχομαι με σαμπάνια στο χέρι να σου
ευχηθώ και να συμμεριστώ τις χαρές σας.

Μεγάλη επιτυχία, μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για όλους σας, όντως σαν Μάνα φαντάζομαι τους γονείς σου
πόση χαρά κ υπερηφάνεια τους χαρίζεις.

Συγχαρητήρια καλή μου κ καλή διασκέδαση στις 6 Νοεμ. θα πιω στη υγεία σου κ "Για την αγάπη των άλλων"

Φιλια

katrine said...

Είχε την καλωσύνη η Φωτεινή στην επίσκεψη που ήρθε στο σπίτι να μου δωρίσει το βιβλίο σου Justine. Μετά την Αβάνα, που μας ταξίδεψε,θα το έπαιρνα έτσι κι αλλιώς. Μαζί με της κ. Στάμου θα τ απολαύσω με την ησυχία μου. Ακόμη τρέχω εργασιακά με εκκρεμότητες που έχω.
Είναι μεγάλη ανταμοιβή το αποτέλεσμα και η ανταπόκριση που έχει από τους αναγνώστες ένα βιβλίο,φαντάζομαι.
Πάντα επιτυχίες και χαρές, συγχαρητήρια.
Καλό μεσημέρι

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Εύη μου,
Καλοδεχούμενη η σαμπάνια σου για το πρωί που ξυπνάω. Ωραία η αίσθηση της αρχοντιάς σου.
Πόσο θάθελα να ήσουν μαζί μας στην Αθήνα.
Αλλά ξέρω πως κι εσύ νοερά θα το γιορτάσεις.
Ο Πίτερ απο το Γκρίκ Σίτυ θα φέρει το βιβλίο οσονούπω.
Φιλιά σου

Justine's Blog said...

Κατρίν αγαπημένη,
Ελπίζω όλα να πάνε καλά με τη δουλειά σου! Και χρόνο θα βρείς να μας διαβάσεις δίπλα στο΄τζάκι με τα πρώτα κρύα στην πατρίδα.
Σε περιμένω στις 6 Νοεμβρίου στην παρουσίαση!
Φιλιά σου

panathinaeos said...

θερμα συγχαρητηρια ιουστινη, και στην κορφη να ανεβεις και να μεινεις! θα το διαβασω αμα τη επιστροφη μου στην πατριδα

Justine's Blog said...

Παναθήναιε,
Ευχαριστώ γις τις υπεραισιόδοξες ευχές σου.
Η κορυφή είναι δύσβατη και μοναχική, το ξέρεις;

pylaros said...

Αγαπητή μου Ιουστίνη,
έχω στα χέρια μου την ΧΙΑΚΗ ημερήσια εφημερίδα 'Η ΑΛΗΘΕΙΑ'
7/Οκτ/09
Στην δεύτερη σελίδα παρουσιάζει το (Για την αγάπη των άλλων)

Αντιγράφω μονο τα σχόλια "Η αξιοπρέπεια στην έκφραση των συναισθημάτων των ηρώων της και η δωρική αυτοσυγκράτηση εμπλέκει και την ίδια τη συγγραφέα στη λιτότητα και την αυτοσυγκράτηση των γλωσσικών και εκφραστικών της μέσων, εμμένοντας περισσότερο στην αυθυπαρξία του γεγονότος και τα υπόκρυφα σημαινόμενα του κόσμου του."
Παρασκευή Κοψιδά-Βρεττού
Διδάκτωρ Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών.

χαιρετώ
Γαβριήλ

Justine's Blog said...

Γαβρίλη μου γλυκέ,
Σε ευχαριστώ για ωραία νέα. Η Χιώτικη εφημερίδα μας κατέγραψε; Ο Ζουπανιώτης μου έστειλε και τή δική του σελίδα σε αυτο το τεύχος.
Σας ευχαριστώ για την αγάπη και τη στήριξη