ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Sunday, May 14, 2017

Για την Αγάπη !!!


Ο πιο δύσκολος ρόλος στη ζωή μιας γυναίκας είναι η μητρότητα. Ο πιο δύσκολος και ο πιο ανταποδοτικός. Ένα ανηφορικό μονοπάτι που ποτέ δε φτάνει στην κορυφή.

Η εγκυμοσύνη μου υπήρξε τραυματική όχι διότι υπέφερα από ναυτία, αλλά επειδή ένιωθα βαθιά την ευθύνη να φέρω στον κόσμο ένα παιδί που θα είναι δεμένο στο άρμα μου για πάντα. Αυτός ο φόβος της ευθύνης  με καταδίωκε μέχρι την ημέρα του τοκετού.

Όταν γεννήθηκε ο Αλεξανδρίνος, έζησα την εμπειρία μιας απόλυτης αγάπης, που όμοιά της δεν ξανάζησα ποτέ. Το μικρό αγόρι στην κούνια ανέπνεε, έκλαιγε, κουνούσε τα χεράκια του, μοσχομύριζε αθωότητα. Ηταν απόλυτα εξαρτημένο από μένα, αλλά η εξάρτηση δεν ήταν θηλειά ήταν ευτυχία.

Τα χρόνια περνούσαν, ο Αλέξανδρος μεγάλωνε. Και κάθε μέρα ανακάλυπτα μια καινούρια πτυχή που μου πλούτιζε τη ζωή με ένα τρόπο αναπάντεχο και γοητευτικό. Τον πήγαινα στο σχολείο και κοιτούσα από το καθρεφτάκι το πρόσωπο που λάτρευα. Ηταν οι ωραιότερες στιγμές της ημέρας.


Στην επιστροφή παίζαμε μουσικές ελληνικές και φέρναμε γύρο κι άλλο γύρο το τετράγωνο για να χαλαρώσουμε. Και σιγοψιθυρίζαμε τα λόγια των τραγουδιών. Κι εκείνος μάθαινε ελληνικά με τον πιο φυσικό τρόπο. Μάθαινε να αγαπάει τους ρυθμούς και τις λέξεις.

Τα χρόνια πέρασαν, η εξάρτηση έληξε, ο ομφάλιος λώρος κόπηκε.Ο Αλέξανδρος είναι ένας ανεξάρτητος νεαρός άνδρας που έχει χαράξει τη δική του πορεία.

Αλλά εγώ θα φυλάω στην καρδιά μου σαν το πιο πολύτιμο φυλακτό τα λόγια που έγραψε ο Αλεξανδρίνος μου για τη Γιορτή της Μητέρας όταν ήταν 9 ετών και μαθήτευε στο γαλλικό σχολείο Stanislas.

Τότε που είχε αρχίσει να δηλώνει ποιητής:




Maman,

Maman tu es la plus belle
Dan mon île , tu es ma princesse
Toi maman tu es une sirène
Quand le soleil joue dans tes cheveux
Tu es resplendissante
Tu es belle et courageuse
Tu es toujours là
Quand on a besoin de toi
Tu es ma maman et je tadore

Ton fils Alexandre (Montréal,1999)



Μετάφραση

Μαμά,

Μαμά είσαι η πιο όμορφη
Στο νησί μου, είσαι η πριγκίπισσά μου
Εσύ μαμά είσαι μια σειρήνα
Οταν ο ήλιος παίζει με τα μαλλιά σου
Γίνεσαι εκθαμβωτική
Είσαι όμορφη και δυνατή
Είσαι πάντοτε εκεί όταν σε χρειάζομαι
Είσαι η μαμά μου και σε λατρεύω


Ο γιός σου Αλέξανδρος (Μόντρεαλ 1999)

No comments: