ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Wednesday, March 27, 2013

High Heels For Six για γυναίκες και άνδρες που θέλουν να γνωρίσουν τις γυναίκες


 
 
Το εξώφυλλο σχεδιάστηκε από τον σούπερ ταλαντούχο ντιζάινερ Nflekto 
 
Επιτέλους το βιβλίο μου High Heels For Six, που περιέχει τις παράλληλες ιστορίες των γυναικών μου όταν προσγειώνονται στα 40 τους χρόνια, κυκλοφόρησε μόλις στην αγγλική γλώσσα από την ηλεκτρονική έκδοση του amazon.com.

Αυτό το βιβλίο, το οποίο στα ελληνικά θα κυκλοφορήσει πάλι υπό τον τίτλο Ψηλά Τακούνια Για Πάντα είναι η προσωπική μου κατάθεση μνήμης για τις συμμαθήτριες και φιλενάδες μου, όπως μεγαλώσαμε στη Λευκάδα του 70.

Οι χαρακτήρες του έργου είναι οι γυναίκες της διπλανής πόρτας, τα κορίτσια που μεγάλωσαν με όνειρα για την κατάκτηση της ζωής συμμετέχοντας σ’ αυτήν με τις καριέρες και τις οικογένειές τους.

Στα γενέθλια των 40 τους χρόνων συναντιούνται πάλι με την παλιά τους συμμαθήτρια τη Τζούλια, που είχε φύγει από το κάδρο της ζωής τους καθώς είχε μεταναστεύει στο Μόντρεαλ του Καναδά υπό τραγικές συνθήκες.

Πρόκειται για ένα ύμνο στις γυναίκες των 40, τον οποίο καταθέτω στην αγγλική γλώσσα για όσους και όσες δεν με έχουν γνωρίσει στη μυθιστορία μου.

2 comments:

Αστοριανή said...

Καλή Πώληση!

Φιλιά
από Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

Justine's Blog said...

Ευχαριστώ Γιώτα, εύχομαι να πάει καλά το βιβλίο των γυναικών μου!