ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Thursday, July 28, 2011

Queen of BBQ!!!

Αποφάσισα να περάσω το καλοκαίρι μου στο Μόντρεαλ αφιερώνοντάς το στην επιμέλεια των υπό έκδοση βιβλίων μου και στην καλή παρέα. Φυσικά, οι μέρες τυχαίνει να είναι ηλιόλουστες, οι βουτιές στην πισίνα της φίλης μου καθημερινές κι έτσι ξεγελιέμαι πως το καλοκαίρι στην πόλη είναι ωραίο.

Οταν βλέπω όμως τις πλανεύτρες διαδικτυακές φίλες μου να κολυμπούν στα βαθυγάλαζα νερά του Αιγαίου ή στα τυρκουάζ νερά της Λευκάδας μου, τότε με πιάνει μια ακατανίκητη νοσταλγία. Πόσο θέλω να ενταχθώ στο καλοκαίρι της πατρίδας μου, να τσαλαβουτήσω στις θάλασσές της, να πλανηθώ στους καυτούς ήλιους της, να λυώσω από την ευλογημένη της ζέστη!

Κι όμως, σθεναρά αντιστέκομαι στην πρόκληση και απολαμβάνω τις όμορφες μέρες εδω κι εκεί. Το περασμένο Σάββατο έκανα ένα μπάρμπεκιου πάρτυ στο σπίτι μου καλώντας αγαπημένους φίλους. Η συζήτηση στράφηκε γύρω από τις εξελίξεις στην πατρίδα, αν το νέο πακέτο πραγματικά θα λύσει τα προβλήματα ή τελικά θα είμαστε αιχμάλωτοι του χρέους μας για πάντα.

Φυσικά , πρέπει να σας πώς ότι ενώ το ψήσιμο είναι αντρική δουλειά, εγώ επιμένω να το διαπράττω ιδίοις χερσίν, καθώς έχω το αγκάθι του Τιραμόλα κάντα όλα. Ως εκ τούτου οι φίλοι μου αυτό το καλοκαίρι με ανεκήρυξαν σε Queen of BBQ.

Φιλάκια σε όλους

Τζουστινάκι σε καλοκαιρινή διάθεση

Η τρελλοπαρέα: Αριστερά η σίστερ Μάιρη Καραμάνος. Πίσω ο Νίκ Τσατσούλης και η αφεντιά μου καθώς και το ζεύγος Ματίνας και Νίκ Πριφτάκη. Στην κορυφή ο οικονομολόγος Κίμων Βαλασκάκης και δίπλα του η Ελέιν Λαντρύ και ο Αλεξανδρίνος
Η Ελέιν διασκέδασε το απόγευμα , ενώ ο Κίμων τραβούσε φωτό με το αϊφόνι του
Τα κόριτσια της παρέας; Η Ελέιν, η Μάιρη, το Τζουστινάκι και η Ματίνα
Κάζουαλ κούλ: Αλέξανδρος και Νίκηδες
Με τον Κίμωνα στην παρέα η συζήτηση αναπόφευκτα περιστρέφεται γύρω από την ελληνική οικονομική πραγματικότητα, Ο Τέντ έθετε τις ερωτήσεις και ο Αλεξ άκουγε με προσοχή τον δόκτορα Βαλασκάκη να εξηγεί...

No comments: