ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Sunday, October 2, 2016

Η Τρικυμία ανεβαίνει Θεσσαλονίκη στο Public 7 Οκτωβρίου...






 Στη Θεσσαλονίκη στο Public

Στην Θεσσαλονίκη, την πρωτεύουσα του Απόδημου Ελληνισμού, θα παρουσιάσει το νέο της μυθιστόρημα με τίτλο «Η ΤΡΙΚΥΜΙΑ» η Απόδημος δημοσιογράφος και συγγραφέας Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη που έρχεται απο το Μόντρεαλ του Καναδά.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 7 Οκτωβρίου 7μ.μ. στο Public, Τσιμισκή 24, με τη συμμετοχή γνωστών προσωπικοτήτων της Θεσσαλονίκης απο το χώρο των γραμμάτων και της τέχνης.

Η δημοσιογράφος Κική Τσιλιγερίδου, ο βιβλιοκριτικός Πέτρος Γαργάνης, η νευρολόγος Λιάνα Γερασοπούλου, ο φιλόλογος-συγγραφέας Τάσος Αγγελίδης –Γκέντζος θα παρουσιάσουν το μυθιστόρημα που βρίσκεται στην 13η χιλιάδα κυκλοφορίας.Την  ερμηνεία αποσπασμάτων του βιβλίου έχει αναλάβει η Νίκη Κροκίδη, παιδική φίλη και συμμαθήτρια της συγγραφέως.
Στα τραγούδια της θάλασσας και της Τρικυμίας θα είναι ο τραγουδοποιός Γιώργος Οικονόμου, που θα ερμηνεύσει δικά του κομμάτια.

Η Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη δηλώνει βαθιά συγκινημένη που επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη: «Με θέα το πέλαγος εδώ στη Θεσσαλονίκη συνέλαβα την ιδέα της Τρικυμίας και παρότι το έργο ξετυλίγεται ανάμεσα στην Αθήνα και στον Καναδά, το πηγαινέλα με τη Θεσσαλονίκη υπήρξε μέρος της εξελικτικής πορείας του μυθιστορήματος. Η πόλη με μαγνητίζει, με εμπνέει, με απογειώνει. Και οι τόσοι φίλοι εδώ πάνω την κάνουν ομορφότερη.
Χαίρομαι που η Τρικυμία θα παρουσιασθεί στη Θεσσαλονίκη του Απόδημου Ελληνισμού, της Διεθνούς Εκθεσης Βιβλίου και τόσων σημαντικών τεκταινόμενων εξ αιτίας αυτής της μαγιάς των πνευματικών της ανθρώπων".




Περί Τρικυμίας


Η Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη επανήλθε στη λογοτεχνία με το συγκλονιστικό βιωματικό μυθιστόρημα Η ΤΡΙΚΥΜΙΑ (Εκδόσεις Ωκεανός) το οποίο ήδη βρίσκεται στη 10η χιλιάδα κυκλοφορίας. Ο τίτλος «Τρικυμία» εμπνευσμένος από το ομώνυμο θεατρικό έργο του Ουίλιαμ Σέξπιρ, αποτελεί φόρο τιμής στον εορτασμό των 400 χρόνων από το θάνατό του. Η ιστορία εκτυλίσσεται ανάμεσα στην Ελλάδα και τον Καναδά με πρωταγωνιστές την Πολέτ και τον Πέτρο, δύο νέους που ερωτεύονται με φόντο την ακύμαντη θάλασσα ενός ελληνικού νησιού.
            Εκείνη, εξωτική σαν Ινδιάνα, είναι Ελληνίδα από τον Καναδά και βρίσκεται στο νησί για καλοκαιρινές διακοπές. Ο Πέτρος είναι ο αγροτικός γιατρός του νησιού, γόνος εύπορης οικογένειας των Αθηνών. Ο έρωτάς τους κεραυνοβόλος, θα τους σαρώσει σαν καταιγίδα, θα τους ενώσει
  σε μια σχέση που μοιάζει μοναδική, μια σχέση που θα περάσει μέσα σε τρικυμίες και νηνεμίες συναισθημάτων...
             Πολέτ, βαθιά ερωτευμένη, θα εγκαταλείψει για πάντα τον τόπο της γέννησής της, το μακρινό
Μόντρεαλ, πιστεύοντας στην αιώνια Αγάπη που της υπόσχεται ο Πέτρος.
            Όμως ο έρωτάς τους θα σκοντάψει στην οικογένεια του Πέτρου και θα πνιγεί στην τρικυμία των
δικών του κρυφών αδυναμιών... Η Πολέτ, κυνηγημένη από μια σειρά μοιραία γεγονότα, θα επιστρέψει στον Καναδά. Εκεί, από πόλη σε πόλη, θα κρύβεται και θα κρύβει το παρελθόν της... παλεύοντας με την τρικυμία που στοιχειώνει τη ζωή της!

Ένα βαθιά συγκινητικό μυθιστόρημα,
βασισμένο σε βιωματική αφήγηση,
γραμμένο με  ιδιαίτερη μαεστρία,
που θα σας συγκλονίσει!



Εκτενές βιογραφικό της Ιουστίνης Φραγκούλη-Αργύρη

Η Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη γεννήθηκε στη Λευκάδα, όπου τελείωσε τη δημοτική και μέση εκπαίδευση.
            Απόφοιτος του Πολιτικού Τμήματος της Νομικής Αθηνών, δημοσιογραφεί από το 1983 σε ημερήσιες εφημερίδες και περιοδικά της Ελλάδας.
            Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ και έχει εργαστεί κατά διαστήματα σε ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην Ελληνική Τηλεόραση (ΕΤ).
Από το 1989 ζει και εργάζεται στο Μόντρεαλ του Καναδά ως ανταποκρίτρια του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων (μέχρι Μάιο 2015) και διαφόρων εντύπων. Απασχολείται ταυτόχρονα στα διάφορα ομογενειακά μέσα του Καναδά και της Αμερικής, ενώ συνεργάζεται με την εφημερίδα The Huffington Post.
            Η Ιουστίνη Φραγκούλη Αργύρη είναι μέλος της Εταιρείας Γαλλόφωνων Συγγραφέων του Κεμπέκ (UNEQ), καθώς και της Ομοσπονδίας Αγγλόφωνων Συγγραφέων του Κεμπέκ (QWF).
Συγγραφικό έργο:
Η μοναξιά ενός ασυμβίβαστου (Εκδόσεις Εξάντας, 2000), (The Lonely Path of Ιntegrity, Exandas Publishers, 2002). Πετάει, πετάει το σύννεφο (μυθιστόρημα, Eκδόσεις Ψυχογιός, 2003), Στις Αγορές του Κόσμου, Επώνυμες Ευκαιρίες και Μικρές Αναλώσιμες Ιστορίες (Εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα», 2004), Η Παρακαταθήκη - The Legacy (Εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα», 2005),  Ψηλά Τακούνια Για Πάντα (μυθιστόρημα ,Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, 2006). Ημερολόγιο Αβάνας- Η Κούβα στο Λύκόφως του Κάστρο ( Εκδόσεις Ηλέκτρα 2008), Γιά την Αγάπη των Αλλων (μυθιστόρημα, εκδόσεις Ψυχογιός 2009),Ο Πόλ και η Λάρα ταξιδεύουν (παιδικό βιβλίο με μουσικό cd, εκδόσεις Ψυχογιός 2011), Ερωτας στην  Ομίχλη (μυθιστόρημα, εκδόσεις Ψυχογιός 2011), επανέκδοση Ψηλά Τακούνια Για Πάντα (Εκδόσεις Αρμός, Δεκέμβριος 2013), «Ξυπόλυτες στην Αμμο» (εκδόσεις Αρμός 2014).                                                             
Κριτική
Η δρ. Παρασκευή Κοψιδά-Βρεττού γράφει για το μυθιστόρημα:
«Ίχνη ολέθρου ιψενικού λυκόφωτος, τραυματικός συγκλονιστικός  έρωτας, σαν αμαρτία βιωμένος, στοιχειώνει τους βασικούς πρωταγωνιστές, τον γιατρό Πέτρο Υπερείδη και την εξωτική Ινδιάνα, την Πολέτ, και τον ακριβό καρπό της σχέσης τους, τον Ρωμανό, που οδηγούνται στην πλήρη συντριβή, καθώς στην αφηγηματική ροή του έργου εκδιπλώνεται η «μανία» της αποκάλυψης: μυστικά, ανομήματα, σκοτεινά τούνελ, πληγές της ψυχής, εγκλήματα και άλλες τόσες τιμωρίες κι ενοχές-δυσβάσταχτη «συμφιλίωση»-εκείνη του τραγικού Versohnung του Γκαίτε-όπου συχνά το τίμημά της είναι η ανθρώπινη θυσία, ακόμα και η αυτοθυσία.
Με αφηγηματική μαεστρία και διεισδυτικές ψυχολογικές καταδύσεις, η συγγραφέας εγχαράσσει σε οριακά συμβάντα της οικογενειακής ζωής και του ιδιωτικού χώρου, τη σφραγίδα μιας συγκρουσιακής νομοτέλειας του έρωτα, στην οποία οι άνθρωποι παγιδεύονται, όπως στον ιστό ενός οδυνηρού μυστήριου, στην τρομερή ευθύνη της απέραντης μοναξιάς τους.»                                                                                                        

No comments: