ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Monday, August 30, 2010

Χρόνια Πολλά Αλέξανδρέ μας




(Η φωτογραφία είναι από το αποχαιρετιστήριο δείπνο στην "Ανάσα του Ζορμπά", παραμονή της αναχώρησής του Αλέξανδρου από Λευκάδα. Στις αποχρώσεις της θάλασσας η αγάπη μας, σαν την πατρίδα).


Σήμερα είναι η γιορτή του Αλεξανδρίνου κι εμείς λείπουμε χιλιάδες μίλια μακριά του. Όμως η σκέψη μας, η αγάπη μας, η ζωή μας είναι στραμμένες σε εκείνο το αγόρι, που αγωνίζεται στη Νομική του Μοντρεάλ για να κερδίσει τα όνειρά του.

Του ευχόμαστε να είναι γερός, υγιής, δυναμικός, τυχερός για να κατακτήσει το μέλλον του, όπως το επιθυμεί.

Με όλη μας την αγάπη

Μαννούλα και Πατερούλης

Αθήνα 30/08/2010

ΥΓ.Ευχόμαστε Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα σε όλους τους Αλέξανδρους και τις Αλεξάνδρες που αγαπάμε

22 comments:

katrine said...

Γλυκό Justinάκι χρόνια πολλά να τον χαίρεστε, να είναι το ομορφόπαιδο ευτυχισμένο και τυχερό!!

..και η μαμά σκίζει:)))))))

Φιλάκι

Mairi said...

Να τον χαίρεστε.

La Gigi said...

να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται! θα μιλήσουμε
φιλια πολλα

η φωτο ειναι υπεροχη!!!

Μηθυμναίος said...

Ιουστινάκι αγαπημένο, από καρδιάς σου ευχόμαστε η Αλεξάνδρα κι εγώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και να τον χαίρεστε!!!

pylaros said...

Χρόνια πολλά, να τον χαίρεστε, απ' το μεγάλο Μήλο...

Γαβριήλ

orfia said...

Ιουστινη μου να τον χαιρεστε, ναναι τυχερος, ευτυχισμενος!!!
Τι καταπληκτικη φωτο ειναι αυτη!!
Φιλακια πολλα!!!

Eleni Tsamadou said...

Xρόνια πολλά, γεμάτα υγεία, ευτυχία. Μακάρι να δει όλα τα όνειρα του να γίνονται πραγματικότητα και εσείς οι γονείς του να τον καμαρώνεται και να σας καμαρώνει όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Υπέροχοι...μαμά και γιός σαν αδέλφια μοιάζετε.
Πολλά φιλιά από το Ιόνιο

δεσποιναριον said...

Χαρα μου Καναδεζα, να σου ζησει ο γιοκας σου. Να τον καμαρωνουν παντα η μανουλα και ο πατερουλης. Φιλακια!

Αστοριανή said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
κι ευτυχισμένα!
Υιώτα και Δημήτρησ,
Ν.Υ.

Justine's Blog said...

Κατρινάκι αγαπημένο μου,
Σε ευχαριστώ για τις ευχές αλλά και γιά το κομπλιμάν. Το χρειαζόμαστε τέτοιες μέρες!

Justine's Blog said...

Μαίρη ,
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Μελισσούλα,
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Νάσαι καλά να σε βλέπουμε να μας ανανεώνεις. Μαθαίνω πως σας πήρε το φθινόπωρο εκεί πάνω, έ χρειάζεται μια ανάπυαλα απ΄το μακρύ καυτό καλοκαίρι εδώ κι εκεί!
Φιλί

Justine's Blog said...

Αγαπημένε Στράτο μου,
Κι εσύ να χαίρεσαι την Αλεξάνδρα σου, το θησαυρό σου. Εμαθα ότι ο γάμος της ντόρας ήταν ο ωραιότερος. Να σας ζήσουν οι νεόνυμφοι και να είναι ευτυχισμένοι για πάντα.
Φιλί γλυκό

Justine's Blog said...

Γαβρίλη μου,
Επέστρεψες στο Μεγάλο Γκρίζο Μήλο σου; Καλό φθινόπωρο (αν και ακούω πως το καλοκαίρι καλά κρατεί ακόμη!)

Justine's Blog said...

Ορφια μου γλυκεια,
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Και για το σχόλιο περί φωτογραφίας. Τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να αναρτήσω το όνομα της φωτογράφου!

Justine's Blog said...

Α! Ελενίτσα του Ιονίου,
Σε ευχαριστώ για όλα και προπάντων για το κομπλιμάν πως μοιάζουμε σαν αδέρφια. Κι όμως έχουμε αυτή την εξεπέραστη σχέση μάννας -γιού, που δεν θα την άλλαζα ποτέ με τίποτε, ούτε με τη νεότητα!!!

Justine's Blog said...

Πρωτεουσιάνα μου,
Σ΄ευχαριστώ. Είδα πως έκοβες τρελλές βόλτες στη μητρόπολη. Κουκλάρα, έτσι; Κι αξεπέραστη πολιτεία. Εγώ αν ήμουν τόσο κοντά της, συνέχεια εκεί θα βρισκόμουνα , σαν τον Μιχάλη Ιγνατίου!

Justine's Blog said...

Γιώτα Δημήτρη μου,
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας. Νάστε καλά εκεί στην υπέροχη πόλη σας, που φέτος σας χάρισε την καλοκαιρία του καλοκαιριού.

ΓΙΑΝΝΑ said...

Χρονια Πολλα στον Αλεξανδρο.Να εχει υγεια,να ειναι χαρουμενος και τυχερος.
Να τον χαιρεστε και εσεις ευτυχισμενοι γονεις.

Justine's Blog said...

Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου,
Θα βρεθούμε τα κορίτσια εν Αθήναις έστω και για λίγο;

Michael Tellides said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αλέξανδρε. Ευχόμαστε όλα σου τα όνειρα να πραγματοποιηθούν (σύντομα).

Justine's Blog said...

Αγαπημένε μου Μιχάλη,
Ευχαριστούμε για τις ευχές σου. ο νέος αγωνίζεται τον ευγενή αγώνα!
Ερχόμαστε στις 10 Σεπτεμβρίου
Φιλί