ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Saturday, July 31, 2021

Η περιπέτεια ενός Ελληνοαμερικανού φίλου κατά το καλοκαίρι της Πανδημίας!

 

 


Της ιουστίνης Φραγκούλη-Αργύρη

 Ο Ελληνοαμερικανός φίλος μου τηλεφώνησε σχεδόν χαράματα να μου ευχηθεί «Χρόνια Πολλά» για τα γενέθλιά μου, αλλά και να με ρωτήσει αν ξέρω που μπορεί να κάνει ένα rapid test καθώς Κυριακή αναχωρεί για τη Νέα Υόρκη. Ο άνθρωπος είχε φέρει μαζί του αυτοτέστ, το οποίο παρότι είχε αγορασθεί απο την Αμερική (και είναι δεκτό εκεί), κρίθηκε άκυρο κατά την επικοινωνία με τη νοσοκόμα που ήταν στην άλλη άκρη της οθόνης.

Έτσι ξεκίνησε ο Γολγοθάς του αλλά και ο δικός μου Γολγοθάς, καθώς ο Ελληνοαμερικανός φίλος μου ο Άρης, έχει ελληνική καταγωγή αλλά δεν έχει ούτε ΑΦΜ ούτε ΑΜΚΑ ούτε ελληνική διαβατήριο, παρά μόνον Αμερικάνικο διαβατήριο.

Πρώτα του είπα να αναζητήσει ατομικά τέστ σε φαρμακεία της γειτονιάς του. Όχι μόνον δεν βρήκε σε κανένα φαρμακείο της περιοχής όπου διέμενε αλλά κανένας φαρμακοποιός δεν μπορούσε να τον καθοδηγήσει πού θα μπορούσε να κάνει το περίφημο τέστ. Αλλος του έλεγε μεσημεριάτικα Σαββάτο με καύσωνα στη μέση του καλοκαιριού να μην το ψάχνει γιατί δεν θα βρει άκρη, άλλος τον έστελνε στο ΙΑΣΙΣ άλλος του συνέστησε την Βιοιατρική , άλλος του είπε ορθά κοφτά πως σε λίγο θα έκλεινε και δεν είχε σκοπό να περάσει το μεσημέρι μαζί του.

Ο φίλος μου με ξαναπήρε τηλέφωνο και τότε τηλεφώνησα σε δικό μου φίλο φαρμακοποιό εξηγώντας την κατάσταση. Ο δικός μου φαρμακοποιός φίλος χωμένος στη ραστώνη του καλοκαιριού ούτε κάν μου απάντησε όσες κλήσεις κι αν του έκανα.

Στο μεταξύ, ο Αρης πήρε ένα ταξί και άρχισε να πηγαίνει απο την ΙΑΣΙΣ, στη Βιοιατρική και σε άλλες ιδιωτικές κλινικές, αλλά όλοι του έλεγαν πως αν δεν έχει κλεισμένο ραντεβού για το rapid test, δυστυχώς δεν μπορούν να του το κάνουν. Θα πέρασε περί τα 10 φαρμακεία και περί τις 10 ιδιωτικές κλινικές μα άκρη δε βρήκε.

Εγώ ρωτούσα αριστερά , δεξιά και όλοι οι φίλοι μου έσπευσαν να με εξυπηρετήσουν προτείνοντάς μου να δω τη λίστα με τις πρόχειρες κλινικές που προσφέρουν rapid test τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία. Όλες οι κρατικές μονάδες έκλειναν στις 3 μ.μ. (Σύνταγμα) άντε και στις 4 μ.μ.(Λευκάδα)  και όλες ζητούσαν όχι μόνον ΑΜΚΑ, ΑΦΜ αλλά και τον κωδικό του taxisnet (στο Θεό που πιστεύετε δηλαδή).

Και βέβαια, εξυπακούεται πως αυτές οι κινητές μονάδες της δωρεάν ανίχνευσης είναι μόνο για Έλληνες πολίτες που φορολογούνται στην Ελλάδα. Δεν ήταν για τον Άρη που ήρθε απο τις ΗΠΑ, έμεινε σε πολυτελές ξενοδοχείο και ξόδεψε μερικές χιλιάδες ευρώ τονώνοντας την οικονομία της Ελλάδας.

Και ο Αρης με το ταξί πήρε την Πατησίων και τηλεφωνούσε ταυτόχρονα σε όλη της λίστα των φαρμακείων της Αθήνας, που είναι πολλά και πάμπολλα. Κι άλλοι ευγενείς, άλλοι αγενείς του έλεγαν πως δεν είχαν το τεστ, άλλοι πως το είχαν αλλά δεν το έκαναν Σαββατιάτικα, πως έπρεπε να πάει εδώ και κεί και παραπέρα.

Και ο Άρης μέσα στον καύσωνα γύριζε την Αθήνα βλέποντας παράνομους μετανάστες να καίγονται απο τη ζέστη, παιδιά σε λερούς δρόμους, αμηχανία στην πόλη. Ωσπου εντόπισε απο το ίντερνετ ένα φαρμακείο στην πλατεία Αττικής όπου η ευγενής φαρμακοποιός του έκανε τη χάρη να του δώσει το rapid test, που βεβαίως ήταν αρνητικό διότι ο φίλος μου ο Άρης είναι νομοταγής και έκανε το διπλό της Pfizer πριν αναχωρήσει για την Ελλάδα.

Και μένα μου μπήκε η αναρρώτηση; Πού είναι αυτά τα εκατομμύρια self tests που δήθεν σκόρπισε η ελληνική κυβέρνηση προσφέροντάς τα δωρεάν σε πολίτες και φαρμακεία; Πού είναι οι ιδιωτικές κινητές μονάδες των rapid test όπου εγγράφεσαι και κάνεις το τεστ εν τω άμα χωρίς να περιμένεις να... να... να..

Η περιπέτεια του Άρη μου δίδαξε τα εξής:

1.   Η Ελληνική κυβέρνηση δεν έχει κανένα απολύτως σχέδιο προστασίας ή εξυπηρέτησης για τους τουρίστες παρότι βιάστηκε να ανοίξει τα σύνορά της

2.   Η μη ύπαρξη πολλών κινητών μονάδων σε κάθε γωνιά της Αθήνας (εννοώ ιδιωτικές κινητές μονάδες όπου πληρώνεις για το τεστ) δείχνει πως δεν υπάρχει ικανοποιητικός δειγματοληπτικός έλεγχος για τον εντοπισμό των φορέων της νόσου, γεγονός που αφήνει να πολλαπλασιάζονται οι ασθενούντες

3.   Η μη αναγνώριση των εμβολίων που προέρχονται απο άλλες χώρες από την ελληνική εθνική πλατφόρμα των εμβολίων δείχνει ακόμη ένα έλλειμμα συντονισμού και εξυπηρέτησης των τουριστών

Η Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι βγήκε απροετοίμαστη στον αγώνα της πανδημίας αφήνοντας εκτεθειμένους τους τουρίστες στους οποίους βασίζει την « βαρειά βιομηχανία» της, όπως λένε οι ταγοί της χώρας.

Ας συγκεντρωθούν οι χειριστές της πανδημίας και ας εκπονήσουν λύσεις πρακτικές που θα σέβονται όλους εμάς που ερχόμαστε απο μακριά με κίνδυνο για την υγεία μας προκειμένου να συμμετάσχουμε στο ελληνικό καλοκαίρι. Το ελληνικό καλοκαίρι πρέπει να παρέχει προστασία και σεβασμό στον Τουρίστα!

No comments: